středa 15. června 2016

Všechno nejlepší, Skeli!

Všechno nejlepší, Skelitko, dneska jsou ti dva roky!
Nazdárek! Mojí Skelitě jsou dnes dva roky, takže mám Monster-oslavu. Na oslavu přišly Clawdeen (nejlepší kámoška Skeli), Abbey, Toralei a Mouscedes.
Mám tu i pár fotek, a k tomu bonusové fotky s Clawdeen a Skeli u Bubble Tea (no ano, uhodli jste, Kitty zas utrácela penízky za tak drahé pití).





Omlouvám se že je fotka nakřivo 





Bonusy:







Efekt šedesátá léta 


Efekt Japanesse


To je vše. Loučím se!


















7 komentářů:

  1. Vše nejlepší Skelito. Fotky jsou krásné, nejlepší je ta poslední.

    OdpovědětVymazat
  2. My také máme tuto krásku Skelitu, každopádně jí přejeme všechno nejlepší :) Fotky se ti povedly.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotečky. Všechno nejlepší, Skelitko.

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nej!! :) Já mám Skel od 18. července 2014, takže tyto prázdniny to už taky budou dva roky. Já minulý srpen dělala jednoroční fotopříběhovou oslavu Twyle. :D :P

    Super oslava, i když Mouscedes moc v lásce nemám. :D

    Haaa, ta Clawdeen u Bubble Tea. xD Jinak kolik teda ten Bubble Tea stojí? Že nestojí zrovna málo vím, ale zajímalo by mě kolik.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do pětky 50,do sedmičky 75. Asi. Ten velký si nekupuji.

      Vymazat
  5. Všechno nej Skelitě :D!!!! Krásné fotečky, dobré doplňky a vůbec všechno :D.

    Teda, nevim, jestli jsem jenom já takový úchyl, ale ta fotka 4. od konce...Vtipné xD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi, mě to napadlo taky. A proto mě ty fotky poměrně rozesmály. :D Ou, teď mě napadlo ještě něco daaaleko hnusnějšího... a konkrétnějšího. Omlouvám se, lidi, nechci vás tady kazit.. :D

      Vymazat