úterý 14. června 2016

Článek bez názvu

Ahoj holky, a úplně všichni, co tohle čtete!
Moc vám děkuji, že jste mi zase vrátily mojí starou dobrou náladu! Mám vás ráda...a moc děkuji. Ty Zuzčiny komentáře jsou strašně krásné a dokážou zlepšit náladu(děkuju!).


Musím říct, že jste mi opravdu všichni moc zlepšili náladu, jsem zase šťastná a mám náladu na blogování.
Takže tenhle článek je tak trochu o všem. O mě, o blogu, o tom, co bude o prázdninách.


Co byste chtěli za články?
Mě nic moc nenapadá, takže budu ráda za každou vaši radu nebo návrh.


Bude pozastávko?
No, vzhledem k tomu, že asi nebudu moc doma, bude nízká aktivita na tomto blogu.
Takže mě když tak omluvte z kontroly AFFS.
Co fotky?
Tak já se snažím fotit, ale nefotím zrovna nejlíp. Každopádně o prázdninách nebude o fotky nouze. Teda myslím...xD



Kdybyste chtěli ještě něco, napište. Jenom vás ujišťuji, že končit s blogem nehodlám :D ; ) : P !!!!!!


No jo. To jsem celá já. Chovám se jak pitomec, a pak jsem zas normální. Co jsem to za člověka?! Kdybych měla nějakou takovou kamarádku, jako je MH Zuzka, asi bych smutná nikdy nebyla. Ale s tím nic nenadělám. No tak mě vidíte! Jsem ještě nevděčná xD!
Takže vm děkuju za utěšení a Loučím se!
                                              Kitty Black Rose🐈




3 komentáře:

  1. Jsem tak ráda že nekončíš :D!!! Je super, že se Ti zvedla nálada. Nápady na články? Hmmm, co takhle nějaké tomboly, bleskovky, fotosoutěže, hodnocení edic, nebo třebaa všechnočlánky :D. Ech ano, Zuzka je na blozích obecně velmi optimistická :D!

    OdpovědětVymazat
  2. To velmi potěší, že jsem někomu zvedla náladu!! :DD Vážně! :) :P Hehm, no, se mnou by se možná člověk občas potápěl ke dnu jak velmi těžký šutr (dneska ale ne xD), ale s kámoškami nikdy většinou nezůstanu dlouho skleslá. Noo, nezapomínej, že slovo "normální" je veeeelmi široký a nekonkrétní pojem.. :D

    Noo, články... Nápad "fotky" už je poměrně otřepaný... No, já taky před pár lety nefotila nijak slavně (čímž nechci říct, že bych teď fotila úžasně :D).

    Jinak pěkný Šklíbus :D (nj, já musím všechna jména zkomolit xD.... počkat, u Lea se mi to ještě nepovedlo! A u ostatních hrdinů z Bohů Olympu a Percyho taky ne... no, to radši ani nezkouším.. :D).

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda, že nekončíš. Tak jako články mě nic moc nenapadá XD. Co třeba TAG, hodnocení, soutěže. Já fotit neumím, ale tebe focení jde.

    OdpovědětVymazat