čtvrtek 16. června 2016

Červnová kontrola AFFLIATES

Ahoj všichni!
Dneska tu mám kontrolu AFFS, protože už je půlka června pryč. Pravidla znáte, takže to zopakuju pro ty, co si to nepamatují.


Krásný gif vyrobila Butterfly 

1) Přezdívka a blog
2) Chceš být dál mojí AFFS?
3) Jak často budeš můj blog navštěvovat?
4) Tvůj oblíbený My Little Pony?
5) Můžete sem napsat nějaký dotaz?

Jestli nechcete být v AFFS, napište to do komentářů. Každopádně vás mám všechny ráda, i když už nechcete být v AFFS. Tak se zapište!
                                                       Kitty B. R. 🐾

8 komentářů:

  1. 1) Butterfly, eahamh.blog.cz
    2) Ano
    3) Budu se snažit aspoň každý druhý den, ale nic neslibuji
    4) Applejack
    5) Žádný dotaz nemám

    OdpovědětVymazat
  2. 1) Charlotte Flowernight, charlotteflowernight.blogspot.cz
    2)Ano
    3) Pokusím se často. :)
    4) Nesleduju MLP a ani se o ně nezajímám. :D
    5)Nemám dotaz.

    OdpovědětVymazat
  3. Farrah Godfairy
    Jop
    Záleží podľa času...
    Pinkie
    Nemám žiadny.

    OdpovědětVymazat
  4. Farrah Godfairy
    Jop
    Záleží podľa času...
    Pinkie
    Nemám žiadny.

    OdpovědětVymazat
  5. 1) MH Zuzka... blog musím vypisovat? :D Zuzka-zuzciny-monsterky.blogspot.cz.
    2) Jasně.
    3) Pff, já blogy kontroluju snad denně, pokud nemám zákaz na počítač.
    4) Em, já je nesleduju. :D Ale jinak možná... hmmm, nevim. Možná Rarity. I když... Nevim. xD
    5) Žádný mě nenapadá. :P

    OdpovědětVymazat
  6. 1) Karolí Kůrková, mojemonsterky.blogspot.com
    2) Jasně, jinak bych se nezapisovala xD
    3) Asi každý den
    4) Zecora a DJ Pon-3
    5) Žádný nemám

    OdpovědětVymazat
  7. Promiň, že tak pozdě, byla jsem na výletě :).

    1. Kája K. , kaja-monsterky.blogspot.cz
    2. Jo :D.
    3. Vždy, když budu mít čas :)
    4. Ehm...já na ně nekoukám ale asi Luna (tmavá princezna)
    5. Ech...nevim :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Clawdia a Honey | mh-frights-camera-action.blog.cz
    Jasně ^^
    1-2 týdně
    Žádný :D
    Asi ne

    OdpovědětVymazat