pondělí 24. dubna 2017

Blog měl 1. narozeniny 🎁

Ahoj lidi, jsem tu zase!
Tuhle středu můj blog konečně oslavil rok existence. Od té doby jsem asi třikrát málem skončila, takže jsem ráda, že jsem to tady vydržela :-)
Chtěla bych moc a moc poděkovat všem, kteří tento blogísek navštěvovali a pořád navštěvují, nevím, co bych si bez vás počala. Jste nejlepší :-D
Taky bych ráda udělala narozeninovou bleskovku nebo tak, abych to nějak oslavila, ale po zkušenostech s poslední bleskovkou bych radši nic nedělala. Zapojil se jeden člověk, a to Kája Králová, takže ji moc děkuju. A taky děkuji Clawdii a Honey, že aspoň napsaly, že o Courtly nic nevědí. Takže radši žádnou bleskovku dělat nebudu xD
Tak jo, to je vše. Doufám, že tenhle blog mi ještě chvíli zůstane.

5 komentářů:

  1. Gratuluji k první roku na blogu! :) Hodně to tady upadá, takže opravdu nemá cenu dělat nějaké bleskovky. :/ Třeba se to ještě změní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mooooooc gratuluji. Nikdy nezapomenu, když měl můj blog 1. narozeniny. A co se týče bleskovky...vážně by to nemělo cenu. Ale je to škoda...:(

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji! Můj blog měl taky narozeniny, ale jaksi jsem to zazdila.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju! Můj blog už má nějaké dva roky a něco...Ale návštěvnost je skoro mizernější než moje aktivita. Přemýšlím, jestli s tím radši nemám seknout...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele...to já taky. Ale pořád si říkám že je to líto, když jsou tady aspoň dva/tři aktivní blogy :-)

      Vymazat