pondělí 29. května 2017

Sbohem.

Ahoj všichni. Dnes bez vykřičníku.
Asi jste pochopili už z názvu, o čem tento článek bude.

Jak začít s tímhle loučením???
Fakt moc děkuji všem, co tenhle blog navštěvovali, i když byl takový trochu na nic, protože články zrovna nebyly moc originální a poslední dobou to šlo od desíti k pěti.
Bylo to krásný mít blog, psát o vašich příhodách a dávat sem fotky, ale takhle to dál nešlo. Měla jsem v plánu založit si jiný blog, protože by mě to třeba bavilo víc, ale nakonec jsem se rozhodla, že by to stejně nic neměnilo. Prostě nemám čas. A o čem by vlastně ten nový blog měl být? Promýšlela jsem si různá témata, jako třeba knihy nebo příběhy, ale na to bych musela mít hodně času. Příběhy mi nejdou napsat jen tak. Píšu je třeba týden a k tomu ke všemu to pak celý přepíšu, takže to by bylo na prd. Pak ty knihy. Ano, já vím, že jsou tady lidi, které zajímají knihy, ale pak jsou tu i ti, které knihy nebaví. Nechce se mi mít blog jenom o jednom tématu, protože když jich je víc, každý si najde, co ho baví a pak na ten blog chodí rád. Už kdyby si založil někdo nový blog a psal by na něj, byla bych ráda....a třeba bych ještě psala dál, jenže když jsou tu asi dva aktivní blogeři, je to strašné. Já dřív taky četla a komentovala blogy, když jsem svůj blog neměla. Ale teď už nikdo obyčejný (tím myslím ty, co nemají blog) blogy nečte. Kdyby aspoň někdo...
Dřív jsem na blogu Karolí Kůrkové, díky které jsem si i mimochodem založila blog, komentovala pod přezdívkou Catty. A pak jsem se prostě odhodlala založit si svůj vlastní blog. Nevím, proč jsem to už neudělala dávno. Dřív to bylo jiné, prostě jsem nechápala co je bleskovka, affs a otakové věci. Díky blogu jsem se to naučila.
A dokonce mě Kája naučila dělat oddělovače xD
No jo. To byl vážně super rok zkušeností.
Ze začátku na můj blog nikdo nechodil, ale pak začalo návštěvníků přibývat. A pak to zase ztroskotalo. Skončily moje oblíbené blogy, a nebo adminky nejsou tak aktivní jako dříve.
Tak si to tu užijte. Snad si založí blog ještě někdo jiný, nebo se zase adminky k blogování vrátí. Hodně štěstí ❤

PS: kde mě můžete najít?

Na instagram dávám fotky svých panenek, možná jsem některé už i dávala na blog. Někdy dávám i obrázky. Jestli byste chtěli můj osobní instagram, tak mi napište na e-mail.
Instagram: @kittyblackrose

Jestli chcete jen tak pokecat, napište mi na email: kitty.cheshire@seznam.cz

Snap chat: melodykitten

Hraju hru My Little Pony, můj kód je 616041 tak si mě přidejte do kamarádů a mrkněte na mojí Equestrii.

Taky hraju hru Dragon Mania Legends, můj kód je 809a636 tak mě navštivte :-)

Tak ahoj. Vaše Kitty❤


4 komentáře:

  1. Je mi líto, že končíš. Ale chápu tě. Dřív to tady bylo třeba úplně jiné, každý den jsem "musela" oběhnout své affs, aby mě náhodou nevyřadily. Každý den skoro všichni vydaly článek. A po tomhle se mi stýská a je mi líto, že všichni skončili. Já vlastně taky. Skončila jsem na minulém blogu, ale nikdy nezapomenu na tuto část mého života. Tankrát jsem byla rozhádaná s kamarádkou a blog mi neskutečně pomohl. Taky si pamatuji, jak jsme si všechny psaly na Viberu, každý den přes několik set zpráv. A já jsem si připadala, že to nikdy neskončí. Ale končí všechno. Blog je jedna z mála věcí, kterou jsem vydržela vážně dlouho a která mě neskutečně bavila-a pořád baví. Možná teď už nepíšu o tom, jakou má Mattel novou EAH, ale to neznamená, že by mě to už nebavilo. Pořád ráda fotím. Proto jsem si založila instagram, tam dávám pořád fotky svých panenek a připomíná mi to začátky, kdy jsem své (tenkrát dost hrozné) fotky dávala na blog...
    Měj se pěkně a užívej si život
    Nessie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za nádherný komentář❤ píše někdo ještě pořád do skupiny na Viberu? Já už tam nejsem😢

      Vymazat
    2. Ne, už většina odešla...

      Vymazat
    3. No, to se vlastně dalo čekat... Nevíš, co je s holkama z Ancora-e-sempre?

      Vymazat