pondělí 27. března 2017

Pár uměleckých dílek

Ahojky!

Takže, jsem tu opět v dobré náladě, a chtěla bych vám ukázat nějaké svoje kresby. 


Jako první je tahle Faybelle, kreslila jsem ji asi hodinu a musím říct, že se mi povedla má poprvé. 

Pak tu mám kresbu Maddie v klipu The Greatest, mám tu dokonce i jak jsem postupovala.


Náčrt


Pomalu hotové...


Hotové.

Maddie mě dala celý den, opravdu moc jsem se snažila a myslím, že jsem i zachytila její podobu.

A pak tahle roztomiloučká Pusheen z keramiky! 
Tu jsem dělala na výtvarce v Zušce. 

Tak jaký máte názor na mé výtvory? Mám změnit téma na moje zájmy místo MH and Eah?







4 komentáře:

  1. Ta Faybelle je vážně skvělá. Nevím, jestli bych ji nakreslila o moc líp. U Maddie se mi asi nejvíc líbí ta druhá fotka, jak je rozkreslená. A ta kočička je super!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Faybelle je vážně úžasná, Maddie jsi vážně dobře zachytila, hned jsem ji poznala a Pusheen je cute!

    OdpovědětVymazat
  3. Fay je suprová, Ta číča je boží a je vidět, že s Maddie sis vyhrála ;).

    OdpovědětVymazat
  4. Faybelle a Maddie se ti moc povedly!! Pusheen je krásná!! :)

    OdpovědětVymazat