středa 12. října 2016

Něco ze života

Ahoj všichni,
tenhle článek bude o...Tak jo, prostě budu psát a uvidíme, co s toho bude.


Minulý týden jsem byla dost osklivě nemocná, což mě moc mrzí, protože mi toho spoustu uteklo. Jak ve škole, tak na blogu. Některým z vás jsem ani nekomentovala články. Ale do kontrol Affs jsem se naštěstí zapsat stihla xD
Mojí kočičce teď taky není dobře, strašně ji bolí tlapka a nějaký kocour ji popral, takže je teď taková slabá a já se o ní dost bojím. Tak jsme obě ještě takové po nemoci, jestli se to tak dá říct.
Jinak jestli vás zajímá, co mi přesně bylo, tak jsem měla průjem, zvracela jsem, měla jsem čtyřicítky, bolelo mě břicho a hlava. No prostě děs. A já ani tak nemocná nebývám. Teda aspoň posledních šest let... xD
Ve škole jsem ale po nemoci neměla moc smůly, hned tohle pondělí, co jsem šla po nemoci poprvé do školy, jsme psaly test z Fyziky a učitelka mi řekla, ať to s nima zkusím, jestli mi to půjde. Já byla děsně naštvaná a nesvá. Tak já jsem po nemoci a ona mi dá test! Byla jsem nervózní, jeden příklad jsem asi třikrát přepisovala, až jsem se rozhodla, že takhle to bude správně. Napsala jsem výsledek a jenom doufala, že to bude dobře. Dnes jsem se dozvěděla známku. A co si myslíte že mám?
1, a k tomu plný počet bodů!!!
Fajn, možná jsem se trochu přepočítala, když jsem si myslela, že to bude špatně. Ale co, mám jedničku, ještě ke všemu z Fyziky, která mi nejde, tak co řeším?!
Taky čeština mě mile překvapila, za domácák jsme měli vypravování podle vtipných poznámek, já dělala podle poznámky O hodině výtvarky ji tempery, a pak se diví, že zvrací a učitelce se moje vypravování moc líbilo a mám malou jedničku : D
Snad si teď nemyslíte, že se chvástám, když vám píšu o hezkých známkách, ale tak to vyznít nemělo. To je jen tak, co se za tu dobu, co jsem tu nebyla, stalo. Takže tak.
To bude dnes zřejmě vše, protože už nevím, co bych napsala. Hehe, to jsem nevěděla, že tenhle článek začne nemocí a skončí známkama!
Tak snad vás to moc nenudilo : )
Kitty Black Rose


5 komentářů:

  1. Heh, super, nový článek!! :D Ne, nenudil mě, mě vždycky takové články u tebe baví! :D :P A i u řádky dalších blogerek. Navíc ty je většinou ani nemáš moc dlouhé, zdá se mi. ... Nebo aspoň na mé poměry. :D xD

    Ach, tak to chápu, bolest břicha i hlavy je naprosto příšerná! Kdybych si měla vybrat, tak nevím... možnááá to břicho, protože když to není úplně ultra mega strašné, ještě se s tím třeba dá číst. Ale když tě bolí hlava? Nenamáhat uši, takže neposlouchat hudbu, nedívat se na nic v televizi, a nenamáhat oči, takže ne televize, ani čtení, ani kreslit, protože jednak při děsné bolesti hlavy ztrácím na vše chuť a jednak by mi to ke kreslení nepomohlo, jak bych to tak řekla.. :D Ale když jsme byli letos v srpnu na dovolené v Mikulově, tak strašně mě tam bolelo břicho (když jsme šli k Janovu hradu), že jsem šla hodně pomalu, musela jsem zastavovat, dřepat, sedat si na stromy, .. Nízké, samozřejmě.. Byly tam u cesty vrby..

    A do té fyziky ses nakonec ani neučila, ale měla jsi jedničku, no vidíš! :D :P Já do školy mám takový pěkný eliminovací systém, jak bych to nazvala. :P Prostě když je zkoušení, (chemie, zeměpis; cokoli) doma se neučím a kdyžtak na to mrknu před hodinou a když učitelka vyvolává různé lidi a někteří to třeba neví, tak se hlásím na všechno, co vím a pamatuju si, a pak třeba i získám jedničku, protože odpovídám na ty drobnosti, které jsem si zapamatovala (popř. se na ně před hodinou mrkla) a pak už mě učitelka nevyvolá, protože jsem odpověděla dostkrát. Dobrý, ne? :P :D Zatím mi to úspěšně vychází! :D Ze zeměpisu mám už dokonce jedničku ze zkoušení, a vůbec jsem se doma neučila! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle druh článků je super, klidně bys je mohla psát častěji;)
    Já jsem byla taky nedávno nemocná...měla jsem zánět dutin. Ach, ten podzimXD
    Škola je příšerná...učitelé jsou posedlý testy a nemůžou pochopit, že opravdu nemám čas na učení se na úplně všechny předměty.
    Když já něco v testu přepíšu tak si na 99% "opravím" špatně.
    Jinak, snad se tvoje kočička brzo uzdraví:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak proto jsi tu tak dlouho nebyla! To je fakt nepěkná nemoc :(. Kočička bude určitě v pohodě, uvidíš. Mě Fyzika moc nejde, nebo takhle - našprtám se - napíšu test - zapomenu. Ale teď jsme psali a asi budu mít zase 1 a 2 - 2 jedničky i dvojky, to není úplně dobré, když chci mít jedničku, ale je teprve říjen, tak snad to nějak opravím...

    OdpovědětVymazat
  4. Snad už ti je líp a nic tě nebolí. Kočička se také určitě uzdraví :) Učitelka by ti test dát neměla, ale ještě že si dostala jedničku takže to je dobré :D Nás fyzika moc nebaví takže tak..

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavní je, že jsi se uzdravila. Snad se brzy uzdraví i tvá kočička. :) Gratuluji k jedničkám. Co se týče těch testů, tak někteří učitelé ti test dají, i když jsi třeba týden nebo dva chyběla...:/

    OdpovědětVymazat