středa 28. září 2016

Váš názor, prosím!

Ahoj všichni!
Dnes, o svátku, jsem tu kvůli výběru Everky. Mám našetřené peníze a chtěla bych si nějakou pořídit, jenže se nemůžu moc rozhodnout. Budu ráda, když mi pomůžete!

By: Farrah 


1) Faybelle Thorn 



2) Rosabella Beauty 



3) Lizzie Hearts 



4) Darling Charming 


A nebo Penny board?


Budu ráda, když mi pomůžete se rozhodnout.
Cena je u všech přibližně stejná a o to tu nejde.
Vaše nerozhodná Kitty








10 komentářů:

  1. No, máš těžký výběr.. Já bych asi brala... Lizzie! Protože je Divoříšanka! A je boží! I když... možná spíš Ross, Fay nebo Darie.. Hmm, to jsem ti moc nepomohla, co? :D Okay, tak možná Darling, protože ta je prostě jemná, nádherná, úžasně elegantní a PŘEKRÁSNÁ!

    OdpovědětVymazat
  2. Z těchto Everek se mi nejvíc líbí Darling, takže bych si koupila jí, avšak pennyboard by taky nebyl špatný, ale já bych se na tom nikdy nenaučila jezdit, takže bych si koupila Darling. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nám se líbí z everek Faybelle a Lizzie :) Ale koupili by jsme si určitě Lizzie.

    OdpovědětVymazat
  4. Asi Lizzie a Ross. Lizzie mám, sice v druhé variantě, ale i tak.

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím, jestli už sis vybrala, ale já bych šla do Lizzie, protože je zkrátka nejzajímavější ... ale Faybelle má taky něco do sebe. Má určitě hezký obličej a make up, jen se mi nelíbí tolik to oblečení. Rosabella s Darling mi přijdou takové obyč.

    OdpovědětVymazat
  6. Byť tebou beriem Faybelle alebo Rosabellu. :D :P

    OdpovědětVymazat
  7. Já být tebou, beru Darling. Je totiž vážně nádherná a bude se ti k ostatním hodit.

    OdpovědětVymazat
  8. Každý Ti radí něco jiného, viď :D? Já bych brala asi Ross, Darling nebo Lizzie...Asi Lizzie :).

    OdpovědětVymazat
  9. Ja by som si penny board nekúpila, keď tak longboard. Ja mám waveboard. Z týchto by som si kúpila Faybelle, je fotogenická a krásna, alebo Ross. Lizzie sa mi nikdy moc nepáčila ale Darling je krásna, ale rozhodne by som si vybrala Fay. ;)

    OdpovědětVymazat