pondělí 26. září 2016

Deníček 02

Ahoj!
Už jsem zase po dlouhé době tady!
Asi si říkáte, proč píšu deníček. On to není úplně tak deníček, ale moje postřehy z chaty.



Jde o to, že jsem měla tu čest seznámit se se skoro jedenáctiletou holkou. Sice bydlí ve stejné ulici, kde máme my chatu, ale potkala jsem ji teprve o víkendu. No, to je Kitty.... :D
Ale ona je super, je vtipná a je s ní legrace.
Povídali jsme si na mostě, a díky tomu jsem zjistila, že má ráda Monsterky. Řekla jsem ji, že tady mám Everky Kitty, Bunny a Cupid a ona řekla, že bych je mohla donést. Tak jsem pro ně šla a mezitím si ona donesla tři Monsterky: Robeccu
                      Cleolei
                      Clawdeen

Chvíli jsem zůstala koukat. Říkala jsem si, jestli vůbec vidím, co přede mnou leží. Bylo to děsně...překvapivé, divné, vyvolávající zhnusení.
Ty panenky byly zacuchané, zvlášť Cleolei, nahé a špinavé. Tohle kdybych já měla na poličce...normálně bych se propadla hanbou! Ptala jsem se, kde mají oblečení, a ona mi řekla, že je ztratila! Pak mi ještě říkala, jaké má další, a představte si, ona má Catrine scaris, Venus basic a ještě nějaké, co si nepamatuje. Chvíli jsem ji nevěřila, ale ona mi je ukázala na fotce. No děs! Ona má Venus basic!!!! A jestli je v takovém stavu...chce se mi brečet. Já bych za ní dala nevím co, a ona ji má a vůbec si ji neváží! A Catrine scaris, to je něco. No, ještě tu noc jsem nespala. Měla jsem chuť ji něco říct. Že by si takových drahých panenek měla víc vážit a tak. Mám chuť ji je vzít a úplně je umýt, přečesat a obléct je, chuděrky.
Takže tak. Asi bych ty panenky v tomhle stavu nechtěla.
Ta holka normálně řekla, že má nejradši Robeccu a pak si jí vzala do ruky, ukázala mi ji a odhodila nazem a usmála se na mě. Tohle ještě teď nechápu.
Proč se takhle chová? To je tak....sobecká, nevděčná a...a...no, to je fuk. Prostě tady jste si mohli přečíst o děsivé zkušenosti.
Vaše Kitty










14 komentářů:

  1. Chjo.. to je až k nevíře, jak jsou lidi schopní se chovat ke věcem. Nejspíš nemá cenu tady psát slohovku, když můj názor je jednoduchý. Vůbec tu holku nechápu.

    OdpovědětVymazat
  2. Proboha... a já si říkala, kde nastane zvrat, něco se pokazí a nebude to už vypadat tak idylicky.. Kámoščina malá sestřenka se k monsterkám chová podobně.. Dokonce její bývalé (podotýkám BÝVALÉ, teď už je dávno vyhozená -_- :/) Frankie Picture Day myslím utrhla nohu a hodila ji na zem z... no, nevím, minimálně z prvního patra... A Jinafire New Scaremester má novou a už od ní ztratila boty a rozpustila jí vlasy. Rozpouštět vlasy panenkám sice není žádný zločin, ale to, že už za tak krátkou dobu stihla něco ztratit, o něčem vypovídá. A navíc, když jí ty vlasy neučeše, stejně tam potom má Jina takový hrb po gumičce..

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle by jsme nemohli udělat, ani k nějakým obyčejným panenkám... Třeba k nějaké Barbie i k těm máme cit. My už jsme háklivé i na to, když k nám přijede sestřenice (má také Monster High panenky : Clawdiu FCA, Operettu FCA a Draculauru 13 Wishes) a bere si naše MH do ruky, protože svojí Darculauře ulomila ruku v kloubu a ztratila botičky a řekla že to bylo omylem :(

    OdpovědětVymazat
  4. Dnešní děti si neumí vážit svých věcí. Neuvědomují si, že něco stojí. Já bych žádnou svojí panenku nezničila, protože jsem ráda, že je ve sbírce mám.

    OdpovědětVymazat
  5. Já se o své everky starám a tohle chování nechápu. Hned první den, když jsem dostala svou první everku (Cerise) mi někam spadl její prsten. Dokonce jsem se kvůli tomu rozbrečela a prohledala jsem kvůli tomu i koš. Nakonec jsem ho našla, ležel na zemi.
    Je mi těch monster high líto. Ale je to problém té holky, když jim dělá něco takového, potom jsou hnusné atd.

    OdpovědětVymazat
  6. To je hrůza!
    I já jsem viděla pár dětí, které si hrály se zničenými panenkami...tahaly je po zemi, házely s nimi...
    Opravdu nechápu jak se někdo může k tak krásným panenkám chovat takhle!

    OdpovědětVymazat
  7. Upáliť takých ľudí! (samozrejme, že to nemyslím uplne vážne xD) -.- Je to hrozné ako sa k nim správa. Poznám aj ja také deti, ktoré toto robia. Mám sto chutí im to zobrať, 😂 upraviť a už im to nevrátiť 😏😂

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych ji zabila! Takové děcko a má Catherine Scaris!? A NEVÁŽÍ SI JÍ??!! Jak může někdo ztratit třeba šaty?! Já měla první monsterku asi tak v devíti, nebo desíti...Ale oblečení mám...ó jaké zvláštní ):O! Být tebou tak ji ztoho mostu asi zhodím xD!

    OdpovědětVymazat
  9. Moja suseda, tiež asi 11 - ročná, to má úplne podobne. Keď som tam bola naposledy, mala som chuť plakať. Som dosť citlivá na hračky, zvieratá a veci, ku ktorým sa ľudia zle správajú. Chúďatá bábiky, moje oči... Boli v neskutočne strašnom stave. Rozchudané vlasy, bez končatín, v inom oblečení a o doplnkoch sa nedalo vôbec hovoriť. To je tak, keď má človek veľa, nedokáže si vážiť nič. Ja som ku svojím everkám pár vecí už stratila, trebárs prsteň pri fotení, ale správam sa k nim s úctou, vždy majú učesané vlasy a pekne stoja na stojančekoch na poličke. Dokonca aj moja 10-ročná sestra v nich má ako taký poriadok. Trebárs ku Cupid ešte nič nestratila, a to ju má asi rok... No, ale musím priznať, že vždy jej musím prečesať vlasy, keď si ju požičiam...

    Ako áno, je ešte malá, ale nie zas tak. Je to hrozné, že v nich má taký bordel. Ale nie len ona. Na veľa návštevách vidím barbie v jednom košíku so strapatými vlasmi, bez končatín... Láme mi to srdce, keby to niekto urobil mojim everkám...

    Pamätám sa, ako som raz prišla do izby a našla svoju Stellu... bez nohy. Resp. v kolene ju mala odtrhnutú. Celý deň som ju skúšala spraviť, aj som plakala a hovorila jej, že ju budem mať aj tak rada, lebo to nešlo spraviť... (bros, budem mať 15... ale moje city sú fakt veľké), až sa do toho nakoniec pustil tatino a dal jej tam šrób, takže to má už v poriadku...

    OdpovědětVymazat
  10. No teda! Já ti řeknu, že jsem panenky začala sbírat v osmi. Sice nejsou v takovém nádherném stavu (měla jsem v té době tříletou sestru, která chodila všude VŠUDE. V té době mě ještě nenapadlo, že by jim mohla něco udělat. Máme 4 monsterky a moje první, kterou jsem dostala před... 5 lety? Se stále drží a je relativně v pohodě (na to, že sestřička v té době trhala mým milovaným Horseland panenkám hlavy). Ale v takovém stavu bych je nikdy nenechala. Ani v osmi, ani v jedenácti a ani teď. Je to prostě hrůza, jak dnešní si už i takhle starší děti drahých panenek neváží.

    OdpovědětVymazat
  11. A tady přesně vidíte rozdíl mezi sběratelstvím a tím, když je někdo bere jenom jako hračku. Přesně proto zastávám názor, že tyhle panenky vůbec nejsou pro děti, které si jich ve většině případů prostě nedokážou vážit.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem takovou holku znala, dřív se mnou chodila do třídy. Panenky měla v úplně otřesném stavu. Měla Lagoonu, Lalu a Abbey. Když jsem Abbey vzala do ruky, všimla jsem si, že má obočí obtažené černou fixou. Taky mi zničila kolena mojí Frankie, protože místo toho, aby je ohnula dozadu, jako normálně když panenku třeba posadíte, ohnula kolena dopředu a teď, ikdyž už se mi to podařilo narovnat, stejně už Frankie kolena nedrží.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem takovou holku znala, dřív se mnou chodila do třídy. Panenky měla v úplně otřesném stavu. Měla Lagoonu, Lalu a Abbey. Když jsem Abbey vzala do ruky, všimla jsem si, že má obočí obtažené černou fixou. Taky mi zničila kolena mojí Frankie, protože místo toho, aby je ohnula dozadu, jako normálně když panenku třeba posadíte, ohnula kolena dopředu a teď, ikdyž už se mi to podařilo narovnat, stejně už Frankie kolena nedrží.

    OdpovědětVymazat