čtvrtek 22. září 2016

Design | 04

Ahoj!
Tento článek píšu z toho důvodu, že zítra bych měla mít hotový pátý design a tak tu mám hodnocení toho předchozího.



Tento dess mi udělaly Clawdia a Honey.
Moc se mi teda líbí, je krásně zkomponovaný, líbí se mi ty barvy a jak je to hezky sladěné. Najdete tam i moje fotky Cheshirské krásky Kitty.
Hodnotím 100/100 bodů. Je to zatím nejhezčí design na mém blogu, tím nijak nechci urážet ty ostatní. Prostě je úplně podle mých představ.
Tak jo. To by asi bylo všechno...
Příští design bude s Lizzie a potom (možná) se Skelitou nebo s Rochelle.
Bye!

7 komentářů:

  1. Jj, je krásný! :D A moc se mi líbí ta první fotka zleva a uprostřed.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento design je nádherný a tvé fotky taky. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Je pekný, páči sa mi viac než ten nový s Lizzie. :P

    OdpovědětVymazat
  4. Jsme rádi že se ti design líbí a dala jsi mu plný počet hlasů :) Jinak, jak sis u nás objednala ten design tak už je u nás na blogu ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, tenhle je krásný! Nový je ale taky super, už jsem ho viděla u Clawdie a Honey na blogu, máš se na co těšit :D!

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlas, holkám se moc povedl. Je nádherný.

    OdpovědětVymazat