pondělí 19. září 2016

Kittyino konečné rozhodnutí

Ahoj všichni!
Včera jsem dlouho přemýšlela nad tou divnou věcí, co jsem napsala v sobotu. Spousta z vás mi napsala svůj názor na změny, co by se mohly konat na tomto blogu, a bylo to skoro samé Kitty Black Rose je hezká přezdívka, nebo Na změny by si čtenáři dlouho zvykali a podobně. Je to pravda, takže jsem nakonec usoudila, že se prostě nic nebude měnit.

/by: Clawdia a Honey/


Občas se nazvu Kitty,ale neznamená to, že bych tím něco nečekaně měnila. 
Jinak jestli vás zajímá, podle čeho jsem se rozhodla, tak to byly především vaše komentáře :3
A pak to, že jsem si uvědomila, jak Kitty Cheshire zbožňuju,  že je to má nej EAH a ten její úškleb, a podobně. A tím pádem nebudu měnit ani název, protože Zuzka řekla, že ji to nepřipadá jako opičení. No, chtěla jsem přece vaše názory. 
A pak jsem chtěla ještě dodat, že jsem si v poslední době oblíbila pár blogů, co nemám v AFFS, protože jinak všechny AFFS jsou moc super blogerky a jejich blogy obdivuju. 

Především to jsou blogerky, co nepíšou jenom o MH a EAH, ale taky o kočkách. Mimochodem, chcete, abych sem někdy dala fotky mé kočky? 
Abych byla přesnější, o kočkách píše vlastně  jen jedna z nich, a to je Lucille Daryl. 
Taky se mi líbí Crystalin blog, protože má ráda taky Kitty, takže to máme společné. Další je Terez, ke které chodím na blog taky už docela dlouho. A měla jsem ráda i Sunsetshy, bývalou Bri, ale už skončila, takže to mě mrzí.  No jo. Tak doufám, že vás můj článek moc nenudil a že napíšete aspoň krátký komentář : D



8 komentářů:

  1. Super, jsem ráda, že se nic nemění, aspoň nebudou zmatky :D.

    P.S. Je normální mít za jeden den dva nebo tři testy v ZÁŘÍ???

    OdpovědětVymazat
  2. Kitty Cheshire a Kitty Black Rose, to není opičení :D Když jsou ve třídě dvě Anny, tak se taky neopičí po jménu :D
    Hej, jsme tady na blog zvyklí jak to je, takže jsme určitě rádi :D
    A samozřejmě, přidej fotky své kočky, proč ne?

    OdpovědětVymazat
  3. Je super, že jsi nechala vše při starém:)
    Určitě sem někdy dej fotky kočičky!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že jsi vše nechala při starém. :) Já Kitty moc nemusím, ale každý má jiný vkus. ;) Klidně sem dej fotku své kočičky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. No, jak jsem říkala, já bych nic neměnila. Jo, Lucille Daryl taky znám, ale spíš sleduju její Insta. :P A Crystal má skvělý, originální a zábavný blog! A je převelmi talentovaná! A fotky kočičky sem dej!

    OdpovědětVymazat
  6. Super, že se nic nemění. Je to skvělé tak, jak je to teď.

    OdpovědětVymazat
  7. Kitty mám tiež rada, je jedna z mojich najobľúbenejších, ak nie najobľúbenejšia... Stále sa nemôžem rozhodnúť medzi ňou a Cerise. Inak, kedysi som sa na blogu volala Kitty 11. :D Inak fotku mačky sem kľudne daj, ja mám mačku Ťapku a mám ju moc rada, ale psov (a moju Elly) mám predsa len radšej. A Kitty Black Rose je dobrá prezývka, a adresa blogu je tiež fajn.

    OdpovědětVymazat