sobota 17. září 2016

Little drawing | Catrine DeMew ( a menší změny na blogu)

Hello There!!!
O prázdninách jsem se tak trochu malinko nudila, že jsem si začala "čmárat" na papír (zřejmě) Catrine. Že začátku se mi kresba líbila, ale teď mi připomíná nějakou Catrininu mámu, nebo tak něco. Ta osoba vypadá jako dospělák. A to jsem nechtěla, jasně, přece nebudu kreslit Catrininu mámu. Jenomže ten obrázek takhle dopadl. No což, na to že by to byla Cat, je obrázek děsný, ale když si řeknete, že to je její máma, je to celkem hezké. A nebo kdyby to byla její starší sestra...


Je to hnusný, co? Já vím, nikdy neříkám, že jsou mé kresby hnusné, ale tahle je fakt ošklivá. Mě se na tom líbí jen ty vlasy a oči. Tak jsem se zmýlila. Catrine to nepřipomíná ani trochu. Yay, mohl by to být FanArt. I když vlastně všechny mé kresby jsou spíše FanArty! 


Detail. Jestli si říkáte, co to má Cat na pravém oku, tak je to ofina. Zakroucený koneček ofiny, abych byla přesnější.


Tohle je zas detail na límeček. Ten vzor se mi celkem povedl!

A teď přijde čas na....ehm...
Víte co? Přečtěte si celý článek! 



....menší změny.

Jo, říkáte si, co měnit? Tak já vám řeknu, co. Možná přezdívku. Že bych byla jenom Kitty. Mě nevadí být Kitty Black Rose. Ale je to zbytečně dlouhé. Co říkáte? 

Název blogu. Je docela divné, že se blog jmenuje po admince. To je trochu opičení po Zuzce. Ale to zas není moc vážný. Jen jsem myslela, že by se blog jmenoval
EAH, MH and ART

Adresa blogu. Zase se opičím po Karolí. Co takhle třeba tahle adresa:
kitty-z-art

No...hmmmm...nebudu spěchat. To byl jen návrh. No, tak co říkáte na kresbu? A líbily by se vám změny? Prosím o upřímný názor.


/by: Kitty Black Rose/



6 komentářů:

  1. Tak, nejdřív ty změny... No, já nevím, s tím názvem blogu jsem to nějak moc nepobrala, podle mě to není opičárna, nechala bych to tak, jak to je. Název blogu je fajn a neměnila bych ho. Navíc bychom si na to všichni museli dlouho zvykat.. Nn, to i přijde nemístné.

    A přezdívku si můžeš nechat, ale zkracovat to třeba na Kitty B. R., nebo jen tu Kitty, jak chceš.

    A ta kresba mi sice popravdě Catrine valně nepřipomíná a jak už jsi zmínila, výzorem vypadá o mnoho starší, avšak tak strašná zase není. Líbí se mi na ní například ten límeček, očka také nejsou k zahození a vlásky jsou poměrně pěkně udělané. Ale na její mamču by se hodila! :D ;) ;-P

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se kresba líbí. Sice opravdu vypadá jako Catrinina starší sestra, ale k zahození není!

    Co se týče změn, tak mně se přezdívka Kitty Black Rose líbí, ale jestli chceš, tak můžeš být jenom Kitty.
    Já bych adresu blogu neměnila, protože bychom si na ní museli zvykat a třeba čtenáři, kteří blog nemají by zdlouhavě museli tvůj blog hledat a zda by ho vůbec našli. Snad chápeš co tím chci říct. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nám se kresba moc líbí , povedla se ti. Co se týče přezdívky tak se nám líbí a nevadilo by nám kdyby sis jí změnila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si myslím, že "Black Rose" k té Kitty dobře sedí a dodává jí to šmrnc. :) A nová adresa blogu zní dost dobře, nicméně chceš tenhle opouštět?
    Kresba není vůbec špatná, ta ouška jsou roztomilá a Cat samotná na mě nepůsobí staře. :) Možná nějaké stínování by jí prospělo, ale to je detail.

    OdpovědětVymazat
  5. Kresba je fajn, sice jsi měla i hezčí, ale náhodou, třeba vlasy super! Změny bych já osobně nedělala, ale jak chceš no :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná kresba, povedla se ti. ;) Tvá přezdívka se mi líbí, takže já bych jí neměnila. :)

    OdpovědětVymazat