sobota 15. října 2016

Kdo se těší na Halloween? 🎃🎃🎃

Nazdar!
Opět vás vítám u nového článku!!!!!
Tentokrát jde o Halloween, který se strašlivě rychle blíží. Napadlo mě pár věcí, co bych mohla dát na blog, takže bych byla ráda, kdybyste napsali, co by se vám tak líbilo.

/By: Farrah Godfairy/


Nemyslím tím žádné soutěže, protože je beztak bude mít na blogu každý a nechci se opičit. Ale nějaká bleskovka by tu byla :D
Pak mě napadlo, že bych nafotila své Monsterky na téma Halloween, a pak je dala na blog.
Nebo bych vymyslela Halloweenský příběh, třeba o Monster High, a nebo prostě jen tak o lidech. 
Nebo bych sem dala nějakou mojí Halloweenskou tvorbu, třeba jak jsem si vyřezala dýni a jak si ozdobila pokoj. 

Kdyby vás zajímalo něco jiného, klidně se vyjádřete v komentářích! 
  🎃Vaše Kitty Black Rose🎃




8 komentářů:

  1. My máme Halloweenský program každý rok, takže ho nevynecháme ani teď �� Již po třetí u nás na blogu bude halloween! :D těšíme se na tvůj vyzdobený pokoj a vyřezanou dýni :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som minulý rok Halloween totálne hatovala, čiže žiadnu bleskovku alebo tak podobne som nerobila, ale tento rok si urobím nejakú výzdobu. :D Ale bleskovku na téma nedám, každopádne som za program tu, je to fajn nápad.

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, zabudla som. -.- Komentár hore je odo mňa.

    OdpovědětVymazat
  4. Program se mi líbí, těším se na něj. Z tohdle se mi nejvíc líbí příběh a výzdoba pokoje.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám Halloween ráda a taky si zdobím pokoj:)
    Řekla bych, že by jsi měla přidat články se všemi tématy;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak co se týká mě, většinou jsem si v uplynulých letech snažila dávat si záležet aspoň na nějaké menší oslavě a výzdobě pro monsterky a něco malého jsem podnikala s nimi, ale tento rok (vlastně asi i minulý..) to jde úplně mimo mě. :D Spíš to mám v hlavě nastavené na ,,Kreslit, kreslit, přijímačky se blíží, ještě nakreslit tohle a tamto, ještě nemám tohleto dokončené a tuto kresbu mám rozdělanou..." A pak se taky aspoň trochu snažím číst. :D Prostě teď hlavně kreslit. A mě to baví, to je má vášeň, takže mi nevadí anatomie, zátiší taky ujdou a v podstatě cokoliv, co mi jde, je super. :D Jinak mohla bys udělat třebas to halloweenské focení a taky jsem docela zvědavá na výzdobu, pokud nějakou budeš mít.. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já moc Halloween neslavím, ale půjdu na karneval...Jakože pro 1. stupeň. Budeme tam mít nějaké soutěže, s kámoškama :D. A jsem pro všecko co jsi napsala :D.

    OdpovědětVymazat
  8. My jsme Halloween minulý rok neřešily, ale letos něco na 100% připravíme. ;) Rozhodně se těším na fotky Monsterek a na příběh. :)

    OdpovědětVymazat