úterý 13. září 2016

The time, when monsters alive

Ahoj všichni.
Ještě chvíli a musím vypadnout na výtvarku. Teď jsem přišla z odpoledky a zas musím někam mazat. No jo. Na výtvarku chodím dobrovolně, ale teda ten čas mě chvíli zabije. Jestli dřív nedostanu infarkt :-[
Máme tělák, pak oběd, přestávku, a odpoledku. A já ještě výtvarku. Od teď je uterek můj nejhorší den....

Mimochodem, Sia má nový song, The Greatest. Je to děsně super, takže doporučuji pustit. A nebo nahrát do mobilu.
Je to taková zvláštní písnička. Tak vsechny písně od Sii jsou zvláštní, co si budeme povídat, že xD ? Mě se na první poslech moc nelíbila, ale po třetím poslechu jsem si ji prostě musela nahrát na mobil :D
A pak mi to došlo -  už vím, koho mě Maddie Ziegler tak připomíná. Bunny. Kdybych ji sundala čelenku a oblečení a že staré silonky ji vyrobila dres, mám Maddie. No, za pokus by to stálo... xD
Takže se pokusím najít starý silonky a zkusím šít. Možná to nepůjde - však s tím počítám, ale zkusím to.  Když tak vám to sem dám.

 Tak se mějte, kocouři!

/by: Kitty Black Rose/





3 komentáře:

  1. Píseň od Sii jsem neslyšela, ale jdu si jí pustit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ha! Já taky nesnáším úterý...Od 7:00 do 16:15 ve škole...To je sen!:3...Ne, IRONIE!-.-
    Sia je moje nej nej nej zpěvačka,takže logicky už o písni vím hodně dlouho.:D A je TOP!:3 ^.^

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, tu písničku jsem ještě neslyšela, ale třeba si ji pustím.. :D :P ;) Od Sii znám tak Chandelier, ale tu melodii jsem už zapomněla :D, nebo Cheap Thrills, která se mi i celkem líbí, ale spíš jedna její část, jinak je celkem vlezlá. :P Hahaaaa, já mám úterý jako můj celkem oblíbený den, i když dlouhý. Mám výtvarku od 16:45 do 19:10, ale vždycky se na ni těším! Až na včerejšek, protože to jsem zrovna byla s kámoškama na návštěvě u kámošky a bylo to tak úžasné, že bych tu výtvarku nejradši vynechala. :'D Ale výtvarka byla nakonec taky super! :P Ani tak ne to kreslení, jako ta společnost.. :'D :P No, co si budeme povídat, jsou tam dobří lidi.. :D Jen mě mrzí, že tam se mnou už není Kája. .. Ale to je asi první rok, kdy se do výtvarky budu opravdu těšit, aniž by tam se mnou chodil někdo z kámošek! :D :P

    OdpovědětVymazat