středa 14. září 2016

Kitty is best!

Ahoj všichni!
Nepsala jsem náhodou něco o menší aktivitě?! Jo, psala, ale nějak jsem aktivní až moc. No, proč se rozčiluju xD?
Ale ty fotky s Kitty Cheshire jsem slibovala taky. Takže tady jsou!

/Farrah Godfairy/


Heh, nevíte, proč jsem použila oddělovač s Cupid xD ???
Inspirovala jsem se hlavně Halloweenem, takže jsem Kitty fotila i u dýní, což se mi líbilo. Na konci najdete malý BONUS!








To je z fotek vše. Teď k těm dýním. Jsou to okrasné dýničky od sousedů, kteří nám je věnovali, protože si je sestra oblíbila. Máme je teď na chatě, odkud jsou i tyhle fotky. Jinak jste si mohli všimnout kaštanů, které Kitty drží v ruce, které sousedi našli, tak nám je taky dali. Hehe, to teď vyznělo, jakoby jsme byly se sestrou nějaké chudinky, co si nemůžou najít vlastní kaštany xD 
 A já vám slíbila bonusek!


Kočička nám seděla na autě, tak jsem využila příležitosti a blejskla ji rychle s Kitty. Moc se jí to teda nelíbilo! 

/by: Kitty Black Rose/














5 komentářů:

  1. Ha, když jsem viděla ten nadpis článku, tak jsem si říkala: Hmmm, Kitty, koho asi Kitty myslí? :D

    Krásňoušinké fotešky!! :D Sakra, proč jsem si těch kaštanů na první prohlížení nevšimla? Já si myslela, že až tak slepá nejsem.. -_- :D :P No, asi jsem si je prohlížela příliš rychle. :D Jůů, roztomilá kočička! Kočka a kočka! Kitty je krááááásná!! Potřebuju ji!! Skoro.. :'D Ale přeju si ji! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, asi bych taky měla už napsat nějaký článek...Ale nemám náladu a čas.:/ #SchoolIsEvil !!!
    Fotečky jsou moc moc povedené.:) Dost se mi po focení stýská.:/ Ale o prázdninách jsem byla líná a teď jsem na to doplatila.:/

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky sú nádherné! Najmä prvá :3... Mne sa nechce písať na blog žiaden článok. -.- xD Zatiaľ... 😄

    OdpovědětVymazat
  4. Kitty je najlepšia! Je úžasne fotogenická a krásna, ja ju milujem. :3 Jo, je moja naj zo zbierky, proste ten jej roztomilý úškrn... A vlastne všetko... Kitty milujem. :3 A som fakt desne rada, že ju vlastním. Tie fotky s dyňou sú asi najkrajšie, och, milujem dyňe! Krásne fotky!

    OdpovědětVymazat
  5. Jů! Ty dýně jsou parádní! Kitty je dost fotogenická. Ten její rozkošný úsměv ♥! A s tou číčou je to ještě lepší! Je rozkošná ♥♥♥ :D.

    OdpovědětVymazat