pondělí 12. září 2016

Kitty says HELLO!

Několik dní jsem nebyla na blogu.  Nebyl čas, neměla jsem náladu, prostě se mi nechtělo. A věřte, že teď to taky nebude žádná sláva. Kittuši docházejí nápady. A navíc je venku tak hezky...ale beru to pozitivně - načerpám inspiraci, pak se vrátím a budou články. A nebo taky ne. Ale to bych se musela pěkně rozmyslet...a to se mi nechce. Zas je škoda, aby skončil blog, který nějaké čtenáře baví, no ne? Když pomyslim, že se stejně vždycky věrný čtenář najde!
OK, pozastávko dávat nechci, slíbila jsem vám že ho nedám.
Teď jsem nafotila Kitty Cheshire, takže tady možná někdy v tomto týdnu budou fotky, ale nevím, jestli nebudu tak líná, že se k tomu nedokopu.
:  (  Plno lidí, co mají super blogy, mají taky často pozastávko, ale já nechci být mezi nimi, tak jsem se rozhodla, že se budu snažit.
Takže v brzké době na viděnou!



2 komentáře:

  1. Těším se na fotky a na další články :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře, je bezva, že nedáváš pozastávko! :D :P Je pravda, že spousta blogů teď pozastávko má, no, nebo nejsou nějak moc aktivní... no, já taky až tak ne, ale zas píšu delší články, které mi zaberou většinou víc času. :P

    OdpovědětVymazat