úterý 30. srpna 2016

Jsem zpět!!! Moje zážitky z Řecka

Ahoj všichni!
Konečně jsem zpátky a slibuji, že už dlouho pozastavení nebude. Už jsem asi ve třech článcích prozradila, ze budu v Řecku. A jasně že vám musím všechno říct!
Nic neberte jako vychloubání, chci se s vámi podělit o své zkušenosti a zážitky.

Byli jsme teda na ostrově Thassos v městě Limenaria. Na Thassos se musí jet trajektem, protože je to malý ostrůvek a nevyplatilo se tam stavět letiště. Takže proto jsme přiletěli na letiště Kavala a potom jeli do přístavu Kalirachi, odkud jsme jeli do Limenasu, hlavního města Thassosu. A pak jsme nasedli do autobusu a jezdili po různých městech, kde postupně vystupovali lidé do svých hotelů. Do Limenarie autobus přijel jako druhý, takže jsme konečně přijeli. Teda, cesta byla dloooouhá. Dorazili jsme ke svému hotelu Christos a bylo asi 16:00. No, takže jsme se tady porozhlédli a šli se koupat. 
Já blbá si nevzala nic na focení, takže fotky nebudou, ale budu se snažit vše popsat, aby jste si mohli představovat!
Moře bylo teplé, což je fajn, protože máme spíš vždy štěstí na studené moře. Na pláži byl písek, ale ve vodě kameny. Písek ve vodě byl až tam, kde nestačil ani taťka. 
Jídlo bylo dobré, ale znáte to - samé maso každý den, takže člověk dost přibere. A já taky.
Hotel byl krásný, bylo tam všechno, co člověk potřebuje. Postele nebyly rozvrzané, ale pevné a krásné postýlky ^_^
Měli jsme i kuchyňku, takže jsme si mohli vařit oběd. Většinou teda kaše nebo polévky (fajn jídlo, co víc chtít na dovolené?) .
A na pokoji byla i telka! Mihihihihííí! Ale bohužel jen Řecká ( jestli znáte Mášu a Medvěda, tak vám musím říct že ta naše Máša mluví líp než ta Řecká).

V Limenarii bylo plno obchůdků a krámečků, tak jsme si kupovali nějaké ovoce a džusy k pití. Dokonce jsem našla i Řecký časopis MH, a celý ho prolistovala (nebyl zabalený). Jako dárek byl deníček s Frankie, v časopise byl komiks o Lagooně a Gilovi, Amanitin deníček, Viperinin profil a taky reklama na Monster Minis. Zajímavé, ne? Čekali byste Řecký MH časák?

Nejlepší byl stejně rezatobílý kocourek, Plamínek. Hráli jsme si s ním skoro denně, hladili ho a mazlili se s ním. Jinak, koček tam bylo aspoň třicet, a to jen v Limenarii. 
Všechny byly hladové a plaché, tak jsme se sestrou vždycky od snídaně vzaly svůj talíř šunky a sýra a šly je krmit. Plamínek jako jediný se nebál.

 Ke konci dovolené jsme si půjčili auto na tři dny a projeli se po ostrově. Navštívili jsme Kiniru, kde jsme byli před dvěma lety, Panagii, krásné městečko s prameny horské vody, různé pláže atd.

V neděli jsme šli pěšky na pláž Pefkari (Pefkos=borovice), kde bylo plno borovic a centrum Albatross, kde se mohli pronajmout třeba lodě, nebo vodní skútry. Nás osobně teda lákal parašut. Tak jsme si to zaplatili (75 € pro tři osoby), a moc jsme si to užili. Bylo to moc super, a je mi trochu líto, že taťka s námi nebyl. Nasadili nám vestu a připoutali za karabinu k sedátku na padáku. Bylo to senza!!!! Úžasný zážitek. Jestli chcete vidět můj certifikát, napište do komentářů. 

Včera jsme odjížděli. Bylo mi skoro do breku. Tato dovolená byla fakt super. Ve 12:00 jsme museli odejít z pokoje a čekat na autobus. Tak jsme zašli na pizzu. Jako u nás u hotelu, v hotelovém baru Navagio. Byla dobrá. Když jsme se vrátili, našli jsme Plamínka, jak leží v mém batohu a smutně kouká. Ježiši, mě ho bylo tak líto...chudinka maličký. Tak jsme ho vyndali a rozloučili jsme se s ním. Ach bože, mě se stejská....
 A jak se za námi díval...
Autobusem jsme jeli asi třičtvrtě hodiny a pak jsme zase měli jet trajektem. Jenže delegátka nám řekla, že má letadlo zpoždění, tak jsme měli půl hodiny času. Vyrazili jsme do nějakého obchoďáku a našli jsme Monsterky! Ty jsou v Řecku nějaké populární, no ne? Měli Twylu New Scaremester, bezkloubovou Draculauru, Spectru basic a Honey Swamp. 
Potom jsme šli na ten trajekt a dojeli postupně do Kavaly. 
Delegátka nám u odbavení řekla, že odletíme až v 21:30, což je pěkně dlouho, a že v Kavale zavírají ve 20:00 a kvůli nám počkají. Týjo, co bychom dělali, kdyby na nás nepočkali?!
Nakonec letadlo přiletělo asi v 21:00, tak jsme dobře doletěli do Prahy. 
No ale představte si to - na kufry jsme čekali děsně dlouho. Někde ke konci přijeli dva, ale ten třetí nejmenší ne a ne přijet. Tak jsem nahlédla do škvíry a zjistila jsem, že se nás kufřík zasekl o kolečko! Teda, to zas bylo. Nějakým lidem se dokonce kufr ztratil. Pak začalo blikat, že jedou kufry z Bruselu. Najednou se pás rozjel a vypadl z něj náš kufr. Ale ty kufry z Bruselu pak nejely :O
No, mají v tom zmatky.
Nakonec jsme teda dojeli domů a šli spát. A vůbec nechápu, že nejsem unavená.

Bye, vaše


GRAFIKA: Clawdia a Honey 




2 komentáře:

  1. Je dobře, že sis dovču užila, v Řecku je krásně! Já byla na Chalkidiki - což je prostřední z těch tří "prstů" nahoře...Eee, to jsem to popsala xD. My jsme potkkali taky jednoho mazlíka, rezavého ♥. Taky by se mi po číče stýskalo, jsou úžasné :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak už jsem myslím psala, měla jsi super, že jsi jela do Řecka! Já bych se tam někdy taky moc ráda podívala, především však do Athén, trochu prozkoumat staré chrámy bohů, architekturu a tak..

    Tím deníčkem jsi mi připomněla, když jsem já sama byla na různých dovolených. Třeba když jsme taky čekali na zpáteční letadlo (v Chorvatsku, to mi bylo osm :D) a já ležela na nějakém červeném gauči. .. Nebo odpočívala.. A jak se mi po prvním dni školního zájezdu do Londýnu krásně spalo.. :D

    A Plamínek (a kočky, o kterých jsi psala) mi připomněl(y), jak jsme v Chorvatsku asi před pěti lety krmily černo bílou kočičku. Dávali jsme jí nažrat, mazlili se s ní.. Byla myslím toulavá a tehdy jsem si přála, abychom si ji mohli vzít domů.

    Téda, že si ty názvy všechny pamatuješ! :D Je jich celkem dost.. Nj, ta řecká pojmenování.. :P

    Týjo, ten časák a monsterky mě překvapily! Já ještě na žádných dovolených na věci s monsterkama nebo everkama nenarazila!

    A nechtěla bych, aby se mi ztratil kufr.. To by mě naštvalo.. Brr.. Ještě kdyby tam někdo měl doklady. I když to asi většina lidí nosí po ruce, takže třeba v batohu.

    OdpovědětVymazat