středa 31. srpna 2016

Menší info, aneb jak to se mnou bude dál

Ahoj!
Tenhle článek je tak trochu na zamyšlení i pro vás, takže čtěte dál!

/Clawdia a Honey/
 Nelekejte se, není to nic hrozného.  Jenom jsem přemýšlela, jak to bude s mojí sbírkou. Mohli jste si přečíst u Karolí Kůrkové, že končí se sbíráním. Je pravda, že už ani já nemám z Monsterek takovou radost. Jako by to byla samozřejmost, prostě mít seznam a zaškrtávat si panenky, co už mám. Nechci sbírat panenky. Já si je chci kupovat, protože CHCI. Možná jste to nepochopily. Shrnu to - oddteď už si budu kupovat jen ty panenky, které se mi vážně líbí. Ale vážně, na sto procent.
Možná si teď říkáte, že jsem švihlá, ale já to tak prostě cítím. Třeba z Cupid jsem měla děsnou radost, moc se mi líbí a je taková elegantní. Ale tak třeba z Raven moc ne. 
Takže kdo ví, možná je Cupid má poslední panenka.

Bye, Kitty Black Rose 


2 komentáře:

  1. Já si taky kupuju jen ty co se mi líbí na 100 procent....ale je jich strašně moc, takže to asi ještě potrvá, než je všechny sesbírám :D. Everku ještě nemám žádnou a asi bohužel ani nebudu, což je škoda :/.

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně, chápu to. Já si už přeju víceméně poslední dvě monsterky, plus jednu mám nejistou, a z everek... si přeju asi každou druhou postavu. :´D Ale štve mě, že jich u nás mají tak málo.. -_- Vždyť by na tom vydělali!! Prooooč? Proč nemají Miru? A Courtly? A Faybellle? A Jillian? A Kitty WTW? A edici Way Too Wonderland? A Epic Winter? A Dragon Games? A Darling? A Melody? A proč nevyrábí Melody Dragon Games??! Okay, už toho nechám. xD

    OdpovědětVymazat