středa 17. srpna 2016

Hádejte co nového!

Ahoj! Už jdou dávat fotky na blog!
Panečku....mám takovou radost! Ale ne z toho...z toho, že mám novou Everku! Můžete hádat jakou!

A je to....
....
....
....
...
....
....
....
.....
......
....
Jo, je to C. A. Cupid!
Mám z ní strašnou radost! Jak je povedená a krásná! Doporučuji všem.


A nejlepší na tom je, že stála jen 249! V pepcu. Takže kdo ji nemá, doporučuji.

Máte Cupid?


10 komentářů:

  1. V...Pepcu?o.O Tam mají panenky?! OMG OMG OMG!!! Tak tam zajdu.:3
    A moc gratuluji, Cupid je krásná.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji, Cupid je krásná : !

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně dobrá cena, za tak krásnou panenku. Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju! Cupid už mám dávno, a proto vím, jak je úžasná. xD

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju! Já jsem z Pepca zvyklá jenom na legíny, které Ti po dni nošení rupnou v rozkroku xD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se hodí, co? xD

      Wow, gratulace! Heeeeej, já ji mám z Dráčiku, úterý 24. května tohoto roku, za pětistovku, i když s kartičkovskou slevou! :D Je krásná! ;) A taky je to dcera řeckého boha!!! Já miluju řeckou mytologii, (a římskou), jsem na ni lehce ujetá. :D

      Vymazat
  6. Clawdia a Honey19. srpna 2016 v 11:57

    Gratulujeme k Cupid, je krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Cupid som si veľmi želala, nakoniec mám TTW ale mám v pláne kúpiť si basic. U nás v Pepcu majú len EG :/

    (Inak, prijímam do AFFS :D)

    OdpovědětVymazat
  8. Oooo! :o Cupidka! xD Je krásna, skvelä a sladká! :3 Gratulujem ;)

    OdpovědětVymazat