středa 17. srpna 2016

Zlost, zuřivost? Myslím že je to jen zoufalost.

Jsem teď dost naštvaná.
No tak si to představte. Já vím - je to děsná představa, když vám najednou nejdou na blog naházet fotky Isi, které se vám stejně nepovedly.
Dnes v noci odlétám do Řecka, a štve mě, že zas musím dát pozastavení. Takže tady zas nebudu do konce prázdnin. Počítejte s tím, prosím.
Grrrrr....nemám už žádnou paměť. Přeplácaná fotkama? Uhodli jste. A mě ani nejdou dát na blog, takže je asi nejspíš smažu. Škoda. Byly sice zas jen u stromu, u kytek, prostě úplně bez nápadu. Ale některé se celkem povedly. No, uvidíme po prázdninách, třeba se to nějak zpraví. OK. Tak zase v září.

Vaše (trošku rozčílená) Kitty Black Rose.


PS: Po dovolené jsem dám deníček z Řecka.

2 komentáře:

  1. V Řecku si to užij. Je mi líto, že se ti fotky nenahrály, náhodou fotíš krásně. A pozastavení chápu.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem v době, kdys psala tento článek, byla první den na chalupě. Ale chápu, jak se cítíš, páč já jsem občas taky děsný uzlíček nervů a když se JÁ naštvu, třeba na bráchu, to pak padají zákazy na počítač.. :D Ale je skvělé, že teď už jsi ve skvělé náladě!

    OdpovědětVymazat