pondělí 15. srpna 2016

Emily Strange - Divná a divnější, Výměna názorů

Ahoj všichni, dokud tady ještě jsem, přidám hodnocení knih.
/MH Zuzka/
No, tak tu máme ještě dva dny na blogu. Pak je Řecko! Yaaay!

Divná a divnější je super kniha, co navazuje na Ztracené dny. Emily se pomocí duplikátoru, co vynalezne rozdvojí a zůstanou jí jen dobré vlastnosti. Druhá Emily je zase zlá a všechno kazí. Aby Emily vše napravila, musí poprosit sousedku Venuši Tesákovou, která jí vycvičí proti Zlounce.  Potom zase teda splynou v jednu. 
Super kniha!

Třetí kniha se jmenuje Temno, ale tu teprve čtu, takže to sem dám jindy, jestli chcete. 

Výměna názorů je čtvrtý díl o Emily, a je dost těžký říct, o čem je. Emily vlastně dojde černý tekutý kámen a proto se vydá do Příbřeží do domu své tety Lily. Ale bohužel je tam i její nepřítel Attikol, co jí ho chce vzít a Dottie, lovkyně myšlenek. Tak to teda nebude lehké...

Takže já myslím, že zítra budou fotky Toralei a Bunny. No, ještě uvidíme.
Tak ahoj zítra!


2 komentáře:

  1. Ooo, díky za použití oddělovače! ;) :D A užij si to v Řecku! Ach joo, já bych se tam taky někdy chtěla podívat! I s pár monsterkami a everkami. ...Hmm, hlavně třeba Cupid, ta je dcera Erose, ŘECKÉHO boha lásky.. Hlavně do Athén bych chtěla..

    Já Emily Strange nečetla, ale jako menší jsem měla moc ráda třeba Upíří ségry. Hmm, ta jména zní zajímavě! :D No, kdybych já se tak rozdvojila, moje druhá polovina by asi byla masový vrah.. :'D

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si to v Řecku, já tam před 2ma lety byla a je tam vážně nádherné moře. Tak...modré a čisté :D. A ty pláže!Ehm, jo knihy :D. Já jsem zatím nic z téhle série nečetla, ale spolužačka jo, podle Tvého popisu to vypadá dobře...Ale stejně si to asi nepřečtu...jsem moc líná ;P...

    OdpovědětVymazat