úterý 16. srpna 2016

Photos - Toralei

Ahojky všichni!
Dneska mám chuť na pořádné blogování. Tak jsem přidám fotečky Toralei z edice Coffin Bean. Fotila jsem je asi 28. 7. nebo tak. Je to teda vyfoceno většinou na stromech, takže prostě fotky vystihující Toraleinu kočičí osobnost. Nóó,nebudu tady vykecávat, však se na ty fotky můžete podívat sami.
Hlavně nekopííírovat...
/Farrah/
Proč jsem nikdy nenapsala "nekopírovat"???

Aha, jasně, nikdo by tak hnusný fotky neskopčil..

Tak OK, možná jo, no.

No co? 

Muhehe, jasně, ty fotky!







Hele, nevíte, co to má Tori za divný flíček na nose? Já vůbec nevím, čím to je, ale jednou ráno jsem se na ni mrkla a zjistila jsem, že ho tam má. Ani umýt to nejde. 

Příště tu najdete fotky Isi (konečně je sem můžu dát, už jsem to asi slíbila v minulých článcích), nebo fotky Bunny, nebo deníček...co já vím. Ale určitě to nebudou knihy. 
Dost často se mi zdá, že na tom s tím blogováním ani nejsem tak na dně. A to kvůli tomu, že po dlouhé době vydám článek a vy okamžitě komentujete! Díky vám všem, za všechno! A brzo na viděnou (nebo na psanou?!)

Vaše

🐾Kitty Black Rose🐾











5 komentářů:

  1. Já ti dám hnusný fotky! Ale kuš! :D Jsou pěkné, líbí se mi. Já jsem ještě před pár lety, ve svých blogových začátcích, fotila naprosto děsně.. :D Tuhle Tori mám taky! :D Z Dráčiku.. :P Je krásná, jednoduchá, má k sobě pitíčko a je za přijatelnou cenu! Co víc si člověk může přát? :D Hmm, byla to moje 14. monsterka, mám ji od 12. května 2014.. celkem dlouho..

    Ach, ty flíčky.. Já měla kdysi u Cleo mnohem výraznější skvrnku na nose a taky to myslím nešlo dolů, ale pak to někdy prostě zmizelo.. :D Já vím, že to zní jako naprostý kravina, ale teď ho tam nemá. .. Nebo jsem jí ho možná nějak smazala a ani o tom nevěděla.. :D

    Jů, na Isi se těším a na Bunny jsem taky celkem zvědavá. :P A deníček bych taky klidně uvítala. :D Náhodou ty máš suprový blog, fakt mě baví. .. Taky mám blogovou náladu.. :D :P Právě jdu psát jednu knižní recenzi.. ;-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, Tori jsem taky koupila ve stejném roce v dráčiku, asi jen za 500...maybe...
      Na tvoji recenzi se těším!

      Vymazat
    2. Jj, já taky! :D Tak to máme společné! :D Bezva, to jsem moc ráda! xD

      Vymazat
  2. Fotky jsou moc pěkné!:) Tori je dost fotogenická.
    A co se týče flíčků, tak s tím mám taky zkušenosti...Na monsterkách i everkách. A s kamarádkou máme jednu teorii:
    Nejspíš je to od Slunce nebo od žárovek. To světlo tomu materiálu asi nedělá dobře.:/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, hlavně první a druhá. Toralei to tam fakt moc sluší, ty pózy jsou krásné a dobře promyšlené. Jinak, ten flíček na nose má spousta mých MH taky, nevím, čím to je. Nevíš, jestli jsi ji náhodou někde o něco ty, nebo tvoje sestra neotřela? Já jsem takhle jednou měla Cupid v jedné tašce s deskami, a když jsem ji vyndala z tašky, měla tam modrý flíček.

    OdpovědětVymazat