neděle 14. srpna 2016

Co jsem dostala k narozeninám?

Kitty...ta už asi nežije...
Ale jo. Tak jsem zpět. Ahoj!!!
A faaaaakt jsem nemohla jinak....Já prostě musela dát pozastavení.

Ale teď k mým narozkám: dostala jsem samozřejmě knihy, to je jasný, a pak jednu Monsterku ( skvěle se mi bude hodit k Mouscedes), a jednu Everku (vsadím se že neuhodnete kterou)!
Tak hezky pokračujte ve čtení!

/Clawdia a Honey/
 A tou Monsterku je Nefera de Nile BYBY!


A teď ta Everka.....
...
...
...
Je to Bunny Blanc!



Je úžasné, že jsem měla od rodičů takový překvápko. Já vím, asi jsem jediná, komu se Bunny líbí. 
Tak co? Máte taky jednu z těchto panenek?
Ahoj, zítra.






8 komentářů:

  1. Jsem ráda,že jsi zpátky.:)
    Moc gratuluju k Nefeře! A nejsi jediná komu se Bunny líbí.:D BFF ji má taky.;)

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva, že jsi zpět! ;)

    Týjo, gratuluju k oběma panenkám! Monsterka hodící se k Mouscedes jsem si myslela, že bude Luna nebo Elle a u everky jsem si napůl tipla Lizzie. :D Mně se Bunny moc nelíbí, no. Nekoupila bych si ji. Ale na některých fotkách na Insta vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. Super, že jsi zase mezi námi :D. Gratuluju k oběma :D. Nefera se mi teda líbí víc než Bunny, Bunny je taková...no nevím, asi bych si ji nekoupila, ale není špatná ;).

    OdpovědětVymazat
  4. Super, že si späť. :P K dollkam ti gratulujem. ^^ Mne sa Bunny páči. xD Je taká cute... :D Nefera je tiež pekná 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji, panenky jsou krásné. A jsem taky ráda, že jsi zpět.

    OdpovědětVymazat
  6. Si pripravená na smrť? :D JA SOM TAK HÁDALA - TO NEBUDE BUNNY ale ona to je! :3 Bunny je môj milášek, moja... no. Láska nie ale mám ju fááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááákt hróóóóóóóóóóóóóóoóóóóóóóóóóóóóóóóoóóóóóóóóóóóóóóóóoóózne rada xD Budem zlá ak sa spýtam odkiaľ je Bunny? Ja som ju našla za 13 eur, ale moja rodina je veľmi... Zaťatá že mi to NIKDY nekúpi :( Tak či tak, veľmi veľmi veľmi GRATULUJEM k FAKT krásnej Bunny :3 (aj Nefere... ale Bunny je Bunny :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí našla na mimibazaru za tisíc...ale tak to docela ujde na to že to je taková řekněme vzácná Everka.

      Vymazat
  7. Moc gratuluju k oběma panenkám. Nefera je moc krásná a Bunny je taková roztomilá.

    OdpovědětVymazat