pátek 22. července 2016

Pozastavení se prodlužuje + moje nová dollka!

Mihihihihííí!
Konečně jsem na internetě! Ale ne na dlouho.... pozastavení se bohužel prodlužuje, protože jsem měsíc na chatě a pak jedu do Řecka, až do konce prázdnin, co já vím, jak dlouho tu nebudu.
A ještě že mám Isi. Fotky nestihnu. Tak ahoj!

6 komentářů:

  1. To máš úžasný, do Řecka chci někdy taky! A gratuluju, Isi je nádherná. Teď je nějaká isiovská mánie. Kája, Skelita, Charlotte, Clawdia a Honey, ty, .. Už strašně moc lidí ji má! Já ji taky do budoucna plánuju..

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si to tam. A gratuluji k Isi, taky si ji přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Isi je poslední dobou nějak populární.:D No jo...Originalita se vytrácí. Chtělo by to přijít s nějakou peckou!:D Třeba maxi Elissabat (tu ale fakt nechci...xD) nebo Torča a Catty FR.♥

    Užij si to na chatě i v Řecku.:) My jedeme letos už nejspíš jen na chatu.Do zahraničí nic neplánujeme.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobře, užívej si prázdniny , do Řecka by jsme také chtěli :) Gratulujeme že máš ve své sbírce Isi, my už ji také máme - od rodičů jako překvapení a je vážně bezvadná! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Užij si to na chatě a v Řecku :) !

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, Isi je super, gratuluju :D. A v Řecku a na chatě si to užij :D!

    OdpovědětVymazat