úterý 12. července 2016

My MH wishlist

Ahoj.
Nejsem vám s tím přednastavováním článků otravná?
Jestli jo, tak se zahrabu....
.....
.....
.....
....
XD, xD, xD!
Mám tu můj wishlist. Jedná se o Monsterky. Takže jestli chcete vědět, co si přeju, mrkněte na celý článek!







1) Lorna McNessie 


2) Nefera de Nile 


3) Cleo de Nile 


4) Purrsephone a Meowlody 


5) Posea Reef 


6) Jinafire Long

7) Rochelle Goyle


8) Venus McFlytrap


9) Howleen Wolf


10) Catrine DeMew


Chtěla bych na 100% 

Catrine - scaris 
Lorna -  Monster exchange 
Rochelle - scaris 
Jinafire - new scaremester
Purr a Meow - basic

Chtěla bych na 90%

Nefera - BYBY 
Cleo - basic 
Venus - Gloom and bloom

Chtěla bych na 80%

Howleen - 13 přání 
Posea - GSR

 Tak to je vše co si moc přeju. Snad si o mně nemyslíte že jsem sobec. 
A co si přejete vy?

Grafika: Farrah Godfairy 





















7 komentářů:

  1. Přeji ti,aby jsi dostala, co jsi přeješ. Z těchto panenek mám Lornu. Já si přeji z MH panenek Isi.

    OdpovědětVymazat
  2. Z tvého wishlistu si přeji pouze Poseu. :) Přeji ti, aby jsi tyto Monsterky dostala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ale prosím tě, nejsi sobec. A s těmi články mě ani náhodou neštveš, jen na hodnocení Monster Exchange Program si budu muset najít trošku víc času..

    Poseu a Nefču si přeji taky. Jina NS je skvělá volba, já ji mám Scaris, ale Scaremester je stejně nádherná, ba ne i víc.. Ale moje má kufr! :D A je taky nádherná! :D Cleo Basic je i v té obnovené verzi, kterou mají teď (u nás) v Pompu, pěkná, takže tu seženeš, ale Catrine Scaris už asi nikde... Já ji mám Scaremester a ta je taky boží + doplňky...

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec nejsi sobec, proč? Viděla jsi můj WL? xD A neím, proč by mě měly štvát přednastavené články. :D

    Jinifire NS je krásná! Já bych jí chtěla asi v basicu ale i NS je boží.
    Poseu jsem si hrozně moc přála, ale už nepřeju, hádej proč? xD
    Lornu, Nefinku a Howleen bych taky chtěla. Meowlody a Purshepone bych chtěla v edici Wheel'in Werecats. Cleo v BooYork edici a Catrine už mám Gloom and Bloom. Venus bych chtěla v BeanCoffe (nebo jak se to jmenuje) ale ta se u nás neprodáva. :( GB je ale taky moc hezká.

    Přeji ti ať seženeš aspoň ty 100%. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný Wishlist, my by jsme chtěli Isi, Kjersti a Mouscedes :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super wishlist. Dúfam, že sa ti splní aspoň čiastočne. :) Z tvôjho wislistu by som asi najviac chcela Venus Gloom & Bloom. Je vážne nádherná ^^ Wait! Ešte Rochelle je suprová! :3

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm, celkem cenově náročný, že? No, Catherine bych hned brala, kdybych ji někde viděla aaa Poseu taky :D.

    OdpovědětVymazat