pondělí 11. července 2016

Hodnocení edicí - Monster exchange program

Zdar lidi!
Taaaak! Konečně hodnocení edice. Myslela jsem že to sem nikdy nedám, ale o prázdninách je více času takže zde máte hodnocení.


/Farrah/



Draculaura 

Tato panenka se mi líbí, šaty jsou dobře propracované a slazené. Boty jsou taky pěkné. Účes se mi moc nelíbí, ale ta mašle je super a k Draculauře se moc hodí. Kabelka mi přijde originální, ale ten tvar hranatého srdce je divný. 
Dávám 3,5/5 bodů.


Lagoona Blue 

Tato Lagoona je moc krásná a pro mě druhá nejhezčí z edice. Líbí se mi boty a její šaty, protože barvy jsou moc hezký slazené a je to přesně Lagoonin styl. Ty puntíky jsou roztomilé, že? Vlasy jsou nápadité, ale jako panenka má Lagoona ty kudrnaté vlasy moc husté, nebo jak to říct. Ozdoby ve vlasech se mi líbí, hlavně ta černá květina.
Dávám 4,5/5 bodů.


Lorna McNessie 

Krásná a originální příšerka. Má krásné vlasy a vůbec všechno.  Čepička je boží. Šaty jsou moc pěkné a líbí se mi hlavně ten vršek. Boty jsou trochu méně barevné, ale je dobré že zas nejsou přeplácané.
Dávám 5/5 bodů.
Ta mě vážně nadchla a určitě si ji do budoucna pořídím.


Marisol Coxi 

Tak tady se mi vážně líbí ty barvy a ten styl. Vzory se k dcerce Bigfoota moc hodí a doplňují její krásu. Vlasy jsou krásné, ale moc se mi nelíbí ty barevné prameny se střapcemi. Čelenka je hezká. Boty jsou hezké, ale mohly by být trošku lepší. 
Dávám 4/5 bodů.


Jinak myslím že tato edice je krásná a povedla se. Můžu říct že je to jedna z mých oblíbených. 
Vaše 







6 komentářů:

  1. Mě se nejvíc z této edice líbí Lorna.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Marisol a je hezká, asi bych jí ohodnotila stejně jako ty, protože třeba složení vlasů má trochu divné. xD Lorna je krásná, ale některé panenky mají divné oči, ale jenom některé. Lagoona se mi moc líbí, nejdřív se mi vůbec nelíbila, ale teď miluji její celý outfit!
    Draculaura se mi líbí nejméně dala bych jí tak 2,5/3 z pěti.

    OdpovědětVymazat
  3. Tato edice má rozhodně nápad a duši. Cestování je naprosto skvělé téma, miluju poznávání nových zemí a krajů. Moc bych si přála někdy poznat Řecko, především tedy Athény, Itálii (tedy hlavně Řím) a Španělsko, to je má hodně oblíbená země.

    Meheh, Lorninka je jediná, koho z této edice mám. Je skvělá! Velmi inspirativní, Skotka jedna malá. Spolu s Twylou a Kvílínou nejmenší monsterka. A Nefera s Castou a Clawdií jsou pak nejvyšší (asi). Plus ještě zřejmě Kala... kvůli té obří prdeli.. xD

    Em, no, Marisol bych určitě nepohrdla, v mé sbírce by se vyjímala nádherně! Dělala by Lorně společnost. :P Ale v Pompu má příšerně mastné vlasy. A v Dráčiku je krásná! :D

    Strašně se mi líbí, jak u každé monsterky z této edice vystihnou jejich kulturu. Mariin outfit krásně vystihuje kulturu hor a Machu Picchu, Lornin styl se dokonale šikne, vzhledem k jejímu původu ze Skotska. Lala je taky pěkně vystižená, co se týče kultury, ale nějak moc se mi nelíbí.. Zato Lagoona ve stylu mého milovaného Španělska je prost božská! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v řecku byla, je to tam boží, jezdím tam každý rok.

      Vymazat
  4. Taky mám tuto edici ráda, nejvíc se mi z ní líbí asi Marisol a pak Lagoona. Je to vážně dobrý nápad udělat cestovatelskou edici.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se tahle edice taky moc líbí, moc se mi líbí Lagoona i Draculaura, samozřejmě i Lorna a Marisol.

    OdpovědětVymazat