pondělí 16. května 2016

Vyhodnocení kontroly AFFS

Ahojky!
Už podruhé za dnešek....:D :D :D
No nic! Mám tu vyhodnocení kontroly AFFS. Více v celém článku :D
Zapsali se: MH Zuzka
                     Kája Králová
                     Karolí Kůrková
                     Charlotte F.
                     Farrah Godfairy
                     Clawdia a Honey
                     Butterfly
                     Hebbinka

Nezapsali se: Nessie

Nevadí, nechám si tě tu. Jestli tu ale nechceš být, napiš mi prosím.
    Loučí se Kitty


6 komentářů:

  1. Jak tak koukám, měla bych si zkrátit jméno.:D Někdo to zkracuje a někdo to příjmení napíše úplně špatně. A mně začíná trochu vadit psát to Flowernight...:DD

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, jsem ráda, že jsem zůstala.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý výsledek, když se zapsalo 8 lidí z 9.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsme rádi že zůstáváme :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se určitě zapisovala������ Asi jsem ten komentář nezveřjnila, fakt promiň, ale vím, že jsem ten komentář psala!
    Dík, že jsi mě nechala

    OdpovědětVymazat