čtvrtek 19. května 2016

My lovely Cheshire cat 😻 (první část)

Ahojda všichni!
Už jsem dlouho nebyla na blogu, což mě moc mrzí. Ale včera jsem neměla ani trochu času pro sebe 😞. Jen jsem přišla že školy, hned jsem dělala prezentaci na děják, potom jsem mazala na klavír🎹, pak jsem se pustila do úkolů a dnes jsem byla tak vyčerpaná, až jsem zůstala doma. Chjo, já prostě nemám čas...😭😭😭! Ale když jsem dnes doma, stihnu jsem dát fotečky z chaty, kde jsem nafotila Kitty Cheshire!



















Druhá část fotek - fotky z druhého dne - budou někdy příště. Doufám, že se fotečky líbí a přeju krásný den😀.









7 komentářů:

  1. Fotky jsou opravdu nádherné! Hlavně druhá a třetí.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu hezké fotky. Krásně jsi vystihla Kittyin charakter.

    OdpovědětVymazat
  3. Roztomilé! Všechny fotky se mi moc líbí...teda až na tu s tou usmívající se bramborou, ta je děsivá :D!

    OdpovědětVymazat
  4. Aaa, já Kitty musííím mít! Dřív nebo později ji dostanu! Ať už tuhle nebo WTW nebo možná SU. Ale vzhledem k tomu, že je jediná u nás dostupná, asi u mě nakonec skončí Basic. Moc se mi líbí například 12. fotka, zejména ke konci jsou moc krásné fotečky.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Nejvíc se mi líbí ta první.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky :) Poslední se ti moc povedla a na další část se těšíme.

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiši ty fotky jsou tak- dokonalé! A ta Kitty! Kde si jí sehnala? Moje kamarádka jí strašně chce a nemůže jí nikde sehnat. A- páni! Ta je tak úžasná! Tu bych si klidně koupila i já!

    OdpovědětVymazat