pondělí 16. května 2016

Nový MH časopis

Ahoj všichni, co tohle čtete.
V poslední době jsem vůbec nevydala žádný článek s Monsterkami. A zrovna v pátek jsem od mamky dostala nový MH časopis, takže dnes tu mám článek o něm.
Oddělovač: Karolí Kůrková
Tento časopis je moc super, ale mě přijde, že tam nic není. Líbí se mi úvodní stránka, a ten obrázek s Great Scarier Reef. V časopisu je monstr-profil Kaly Mer'ri, ale vůbec tam nepíšou čí je dcera (ikdyž to vím), což je divné. Pak je tam komiks o GSR. Je to takové dost zamotané, takže kdo ten film neviděl, se v tom podle mě nevyzná.
Plakát se mi docela líbí, je taky s GSR.
Deníček je tam od Finegana Wakese, který se mi vůbec nelíbí. A pak je tam Wydownina kabelka.




Komiks GSR

Plakát. Torča se dost divně šklebí.


A dárek: tato šála. Ještě mohla být v bílé barvě. Mě se teda tato šála moc nelíbí, podle mě je moc malá. Ale jak jsem zjistila už z minulých časopisů, dárky jsou nic moc.

A jak se vám tento časopis líbí? Máte ho? Nebo si ho přejete?


7 komentářů:

  1. Já ho nemám, ale vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám, ale plakát a titulka vypadají super :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si tenhle časopis půjdu zítra koupit. Ten obrázek Kaly u profilu je boží, doufám, že je png♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si tenhle časopis půjdu zítra koupit. Ten obrázek Kaly u profilu je boží, doufám, že je png♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten chciiiiiiiiiiiiiiii!! Bože, ten plakát! Jé, nový obrázek Posey a Kaly! Že bych podruhé nakreslila Poseu? Hmm, to bych ale ten časák musela mít. Já mám poslední časopis z... no, nevím, už je to dost dávno. Vlastně asi z března. No, to ještě tak dávno není, ale stejně... A Ever After časák mám zatím jen jeden... A prodává se teď dalšíá, takžeee... No, jako ty dárky... no, jak kdy. Třeba mám z časáku dva přívěsky a ty se hodí. Ty jsou fajn. Ale je fakt, že to někdy není nic moc.. No, kdyby prozradili, čí je Kala dcera, už by to nebylo překvapení ve filmu. :D Je to takové velké odhalení. Ale taky jsem umírala zvědavostí, čí je Kala dcera, když jsem ještě neviděla film. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já si MH časopis naposledy koupila asi v roce 2014 :D. To už je celkem dávno, co? Ten plakát je moc hezký. Před těmi dvěma lety, byli podle mě lepší dárky. Třeba tam byl moc hezký řetízek a nebo pilník na nehty co používám :D. Bylo toho tam spouuuuuuusty. Ale, už mě nějak neláká si koupit další z časopisů.

    OdpovědětVymazat
  7. Poslední dobou ty časopisy upadaji...ale tenhle ujde.
    A ty dárky dělaj max pro 7leté. -_-

    OdpovědětVymazat