čtvrtek 12. května 2016

Promo fotky Melody Piper

Ahoj všichni mí drazí čtenáři!
Jsem ráda, že jste se skoro všichni zapsali na kontrole AFFS. Jsem ráda, že chcete zůstat. Protože kdybyste tu nebyli, nebyl by ani tento blog. A já bych se na vše vykašlala.
Fajn, dnes tu mám promo fotky Melody Piper, protože se mi začala dost líbit.
No, tak jdeme na to. U Melody se mi líbí sluchátka, sukně a pěkné vlásky.








 A tady je kreslená Melody :D


Mě se teda Melody moc líbí. A jak vám?

7 komentářů:

  1. No, mně se na ní líbí, hm.... všechno!! Já ji zbožňuju! Miluju hudbu, Melody fakt chciiii! Ale je ooooobrovská škoda, že není jako panenka v edici DG!

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí. Ale jako kreslená je hezčí =).

    OdpovědětVymazat
  3. Jsme zvědavé, jestli takhle vypadá jen na promo fotkách, nebo i ve skutečnosti :) Je hezká.

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc hezká. Klidně bych jí dostala, třeba k narozeninám :D Je naprosto dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se Mell moc líbí. Moc bych ji chtěla, ale jsou hezčí Everky.

    OdpovědětVymazat
  6. Mé by se líbila, nebýt toho prapodivně žlutého trička, které se jí k ničemu nehodí. Ty sluchátka a sukně se mi ale líbí moc :D!

    OdpovědětVymazat
  7. Melody je je super, ale radši v kreslené verzi serálu, tam je epická!

    OdpovědětVymazat