středa 11. května 2016

Květnová kontrola AFFS

Ahoj všichni!
Mám tu kontrolu Affs, což jste už zjistili z nadpisu.
Jestli nechcete už být v Affs, napište mi. Nechci, abyste tu byli zatrest.

By: admin



1) Přezdívka a blog
2) Proč chceš být pořád v affs?
3) Budeš sem chodit?
4) Tvoje oblíbená EAH nebo MH postava




Budu ráda, když tu zůstanete. Když se nezapíšete, mazat vás nebudu, ale byla bych ráda, kdyby jste mi řekli, když nechcete být v Affs a proč.

Loučí se Kitty Black Rose





8 komentářů:

  1. 1) Charlotte Flowernight, charlotteflowernight.blogspot.cz
    2) Máš super blog a baví mě tvoje články.:)
    3) Jasně!A moc ráda.;)
    4) Isi Dawndancer

    OdpovědětVymazat
  2. 1) MH Zuzka, zuzka-zuzciny-monsterky.blogspot.cz
    2) Protože sem ráda chodím a podobně jako u Karolí Kůrkové mě to tu taky baví.
    3) No jasně, když jsem právě napsala, že sem ráda chodím. :D
    4) Hmm, zajímavá otázka. MH: Vandala! Tutově! A taky Honey, Twyla, .. EAH třeba Raven, Maddie, Cerise, Courtly, Faybelle, ...

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Karolí Kůrková mojemonsterky.blogspot.com
    2) Máš opravu krásný blog a jsi moje kámoška
    3) Jasně
    4) Hmmmm, z EAH Duchess (nečekaně xD) a z MH Jane Boolittle

    OdpovědětVymazat
  4. 1) Butterfly, eahamh.blog.cz
    2) Baví mě tvé články
    3) Ano
    4) EAH: Raven, MH:Clawdeen

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Kája K. kajamonsterky.blogspot.cz
    2. Máš moc hezký blog, a baví mě na něj chodit :D
    3. Ehm, jasně ↑ :D
    4. MH - Asi Toralei, EAH - Maddie

    OdpovědětVymazat
  6. Hebbinka, the-life-of-the-girl.blogspot.com¨
    Jsi mi velmi sympatická a máš úžasný blog
    samo!
    MH- Draculaura? EAH- Ashllyn Ela ?

    OdpovědětVymazat
  7. 1) Clawdia a Honey | mh-frights-camera-action.blog.cz
    2) Protože nás tvůj blog baví, jsi milá a hodná :)
    3) Jasně !
    4) Lagoona, Honey, Draculaura, Clawdia, Isi,.. Je jich více než jen jedna :D

    OdpovědětVymazat
  8. 1.) Farrah Godfairy/evermonsterhigh.blog.cz
    2.) No prečo? :D Píšeš super články, si milá a proste jr tu SUPER. :)
    3.) Nie... xD iste že áno 😍😻
    4.) EAH- Farrah, MH-Nefera, Frankie... :D
    Btw, trz som si všimla že som si ťa ešte nezapísala do AFFS. Urobím to hneď ako sa dostanem k photoshopu. ;)

    OdpovědětVymazat