středa 20. dubna 2016

Nominace od Karolí Kůrkové

Ahoj všichni!
Karolí mě otagovala,tak jsem vyplnila.
Máš raději kreslení podle předlohy,nebo z hlavy? Raději kreslím podle předlohy. Je to z toho důvodu, že se mi nikdy nic z hlavy nepovede.
Stal se ti už někdy nějaký trapas? A kolik...
Co uděláš,když ti rodiče nechtějí něco dovolit a ty to moc chceš? Snažím se je přemluvit. 
Máš nějaké zlozvyky? Dřív jsem si kousala nehty.
Zdobíš si nějak pokojíček? Ne.
Dáváš si záležet na tom co máš na sobě? Jaké je tvoje běžné oblečení do školy? Džíny,tričko,mikina...prostě něco pohodlného.
Jaké boty máš nejradši obuté? Bačkory...
Sportuješ? Někdy. Ráda Plavu,běhá a lyžuju.
Jakou bys chtěla super schopnost? Létání!
Oblíbená píseň,která tě nikdy neomrzí? Genie in the bottle od Dove Cameron
Jaký obchod by sis vybrala? Hračkářství, obchod s oblečením,nebo knihkupectví? Podle toho,kolik bych měla peněz... Ale asi hračkářství.
Jakou knižní postavou bys chtěla být? To teda nevím...
Je nějaký rekord,kterým si sebe sama překonala? To netuším.
Párty a zábava,nebo klid a hudba? Asi klid a hudba.
Co tě dokáže nejvíc vytočit? Když si ze mě lidi dělaj blázny.
Radši zabít sebe,nebo někoho jiného? Asi sebe....
Co momentálně čteš? Amélie a duchové.

NOMINUJI: Charlotte flowernight

5 komentářů:

  1. Jo, s tím kreslením nejsi jediná. Radši se spolýhám na přesnou předlohu. ..Než aby to dopadlo blbě a mě to pak na další dva týdny odradilo. :D Doufám, že mě někdo taky brzy zataguje, ráda bych to vyplnila. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc za zatagnutí! Určitě vyplním.:))

    OdpovědětVymazat
  3. Tu knížku si chci strašně moc koupit! No ale rozbil se mi mobil, tak že až si našetřím po útratě za mobil.. Blbá technika!

    OdpovědětVymazat