úterý 19. dubna 2016

Moje panenky EAH

V tomto článku se dozvíte něco o mé sbírce, a to konkrétně o mých Everkách.


Tento krásný oddělovač mi vyrobila Farrah GodFairy.

Basic:     Kitty Cheshire
Duchess Swan
Madeline Hatter

Thronecoming:   Apple White

Enchanted picnic: Cerise Hood 
Blondie Lockes 
Raven Queen 

Toto je má kompletní sbírka Everek. Máte nějaké stejné?

7 komentářů:

  1. Máš moc hezkou sbírečku. Já s tebou mám stejné jen panenky jako takové, ale edici ani jednu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, taky mám 7! :D To je moje šťastné číslo. Když jsem měla totiž 7 monsterek, (7. byla Venus, na Vánoce 2012) Venus měla být má poslední, ale teď jich mám 38! He, nějak se to rodičům ,,zvrtlo" s tím zákazem. :DD Ale teď už mi žádnou monsterku ani everku nekoupí. ...Ale můžu si je kupovat za vlastní peníze a i je můžem objednat z internetu, takže pro mě jen super! :D

    Týjo, tak to máš komplet Enchanted Picnic. Já z něj mám Cerise, je moc krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už taky žádné panenky nesmím... A Cerise Enchanted je boží. Já mám celou edici protože se mi jednak líbí a byla docela levná.

      Vymazat
  3. Pěkná sbírečka.Já mám Raven, ale z jiné edice.:D
    A moc bych chtěla Cerise Enchnted picnic.:3

    OdpovědětVymazat