čtvrtek 21. dubna 2016

Moje kresba Isi Dawndancer

Ahoj všichni!
Dnes tu mám svou "trochu starší" kresbičku Isi. Kreslila jsem ji přesně na Velikonoce,myslím...v pátek? No,to je jedno. Pojďme na to.
Tady vidíte detail na lapač snů. Nějak se mi k tomu líbil,tak jsem ho nakreslila.

Detail na hlavu...

Detail na tričko a tělo


A Isinčin podpis!


Jak se vám kresbička líbí? Co by mohlo být lepší?

20 komentářů:

  1. Moc hezká a povedená kresba. Díky ní se mi Isi začala líbit, ale jako panenku je asi nechci...

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ten lalpač je absolutně úžasný :O! Isi je taky pěkná, hlavně parožní čelenka :).

    OdpovědětVymazat
  3. Lapač snů se ti moc povedl a ten podpis taky. Isi se ti povedla.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná a originální kresba. :) Jen mi přijde, že má moc velké pravé líčko. Ten lapač snů je nádherný, skvěle se k Isi hodí! A řekla bych, že ruka je oproti hlavě dost malá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,to se mi na ní taky nelíbí...jinak jsem s kresbou spokojená.

      Vymazat
  5. Pěkná kresba!Ten lapač je opravdu super!Na Isi se mi nejvíc líbí parohy a úžasně vystínované uši!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji: )
      Ty parohy jsem stínovala nejdřív tužkou a asi jsem to dvakrát předělala.

      Vymazat
  6. Clawdia a Honey21. dubna 2016 v 11:24

    Kresba je moc, moc pěkná! :O Povedla se ti, Isi je krásná panenka :) Jinak, nechceš být Affs ?

    OdpovědětVymazat
  7. To je naprosto úžasné! Já bych to takhle propracovaně, do detailů nikdy nedokázala nakreslit! A ten lapač snů.. Božský!

    OdpovědětVymazat