pátek 22. dubna 2016

Náběr AFFS

Ahoj všichni!
Dnes je Den Země. My jsme se třídou byli uklízet odpadky a bylo to hrozně těžký!!! Málem mi tou tíhou upadly ruce. Ale vyklidili jsme toho docela dost (asi deset velikých pytlů, možná i víc).




A mám tu náběr AFFS!
Jestli chceš být má AFFS, musíš do komentářů vyplnit
1) Přezdívka
2) Blog
3) Proč chceš být v AFFS
4) Jak často budeš komentovat
5) Přidáš si mě taky do AFFS?

Užijte si zbytek dne.
                                    Vaše Kitty :D


13 komentářů:

  1. 1) MH Zuzka
    2) zuzka-zuzciny-monsterky.blogspot.cz
    3) Protože se mi tvůj blog líbí, je originální a myslím, že na něj budu moc ráda chodit.
    4) No nevim, často. :D
    5) Jasně!

    OdpovědětVymazat
  2. Clawdia a Honey22. dubna 2016 v 7:55

    My jsme měly den Země se školou ve středu :)
    -
    1) Clawdia a Honey
    2) mh-frights-camera-action.blog.cz
    3) Zaujal nás tvůj blog, a tvoje články.
    4) Aspoň tak 1-2 týdně :)
    5) To je jasný !

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Kája K.
    2. kaja-monsterky.blogspot,cz
    3. Protože se mi tvůj blog moc líbí a není tuctový, určitě na něj moc ráda budu chodit :D!
    4. tak často, jak zvládnu...pokusím se o velké ,,ČASTO" :D
    5. No samozřejmě a ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Karolí Kůrková
    2. mojemonsterky.blogspot.com
    3. Jsi milá a máš super blog
    4. Co nejčastěji
    5. jasně

    OdpovědětVymazat
  5. Butterfly
    eahamh.blog. cz
    Zdáš se mi jako milá osoba a už teď se mi líbí tvé články
    Snad každý druhý den
    Já už tě tam po pravde mám =D

    OdpovědětVymazat
  6. 1) Charlotte Flowernight
    2) charlotteflowernight.blogspot.cz
    3) Tvůj blog mě zaujal a už se nemůžu dočkat na další a další články!:D
    4) Budu se snažit co nejčastěji.:)
    5) Na 100% !:) (Už bych si asi měla přidat na svůj blog ten seznam Affs...)

    OdpovědětVymazat
  7. - Farrah Godfairy
    - evermonsterhigh.blog.cz
    - Zaujal ma tvoj blog :33
    - Hm, čo najčastejšie. :D Uvidím podla času, ale určite to bude aspoň 5x do týždňa. :)
    - Jasan! :D

    OdpovědětVymazat
  8. - Hebbinka
    - the-life-of-the-girl.blogspot.com
    - zaujala jsi mně
    - budu se snažit u každého článku
    - samo :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nessie
    ever-after.blog.cz
    Jsi mi simpatická
    Jak budu moct
    Jasně!

    OdpovědětVymazat
  10. 1) Skelita
    2) skelita-monster-high.blog.cz
    3) Zaujal mě tvůj blog
    4) Co nejčastěji, snad každý den nebo obden
    5) Ano!

    OdpovědětVymazat
  11. nell, catty-parrott.blogspot.cz
    mam te rada
    každý den
    ano

    OdpovědětVymazat