pátek 22. dubna 2016

Moje panenky MH +bonusek

Ahoj. Jsem tu dnes už podruhé. Napadlo mě, že když už jsem sem dala mojí sbírku Everek, přidám sem i moje Monsterky.
Cena od Káji Králové 
Abbey Bominable - Roller Maze
Spectra Vondergeist - Dead Dot Goregeous
Clawdeen Wolf - VIP Monster
Skelita Calaveras - Basic
Lagoona Blue - 13 Wishes
Toralei Stripe - Coffin Bean
Catty Noir - ghoulebrities in Londoom
Elissabat - ghoulebrities in Londoom
Viperine - ghoulebrities in Londoom
Mouscedes King - Boo York
A ještě budu mít na narozeniny Isi Dawndancer.

A teď ten BONUSEK...
Moje kresba Poppy O'hair Dragon games. Kreslila jsem ji včera. Trvala asi dvě hodiny.

Jak se vám obrázek líbí ???


8 komentářů:

  1. Moc hezká kresba, ale připadá mi, že má moc krátké nohy. Jinak, máš moc hezké panenky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám z kolekcie dead dot goregeous lagonnu blue

    OdpovědětVymazat
  3. Kresba je moc pěkná. Žádnou panenku z těchto nemám, ale jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Roztomilá a krásná kresba :D! Pěkná sbírka...já měla Isi nevím za co :D, ale je náádherná, kdo by ji nechtěl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně se už začala líbit, ale zatím ji jako panenku nechci. xD

      Vymazat
  5. Máme stejnou Abbey a brzo i tu Isi.:D
    Máš moc hezkou sbírku.Až na tu Mouscedes se mi líbí všechny.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Máme stejnou Abbey a brzo i tu Isi.:D
    Máš moc hezkou sbírku.Až na tu Mouscedes se mi líbí všechny.:)

    OdpovědětVymazat