sobota 23. dubna 2016

Můj EAH wishlist

Ahojda
Dnes tu mám svůj Everkovský wishlist. Je toho teda dost.
By: Karolí Kůrková
1) Lizzie Hearts 
Je  originální, krásná a moc se mi líbí. Určitě bych ji chtěla vlastnit.
2) Faybelle Thorn
Je to nejlepší kamarádka Duchess Swan, a já Duchess mám ,takže by se mi hodila. A navíc má krásná křídla.
3) Courtly Jester
I když je zlá,líbila se mi už od doby, co jsem ji poprvé viděla. 
4) Poppy O'hair a Holly O'hair
Tyto panenky bych si moc přála v edici basic. Moc se mi líbí hlavně Poppy, ale Holly je taky hezká. 
5) Cupid
Tuto panenku bych chtěla asi jako basičku. Ale asi se mi líbí víc Trough the woods. I když je růžová a já růžovou moc nemusím, přijde mi taková elegantní.
6) Cedar Wood
Cedar ani zase tolik nechci. Ale líbí se mi hlavně v edici Spring Unsprung nebo Hat-tastic.
7) Rosabella Beauty ???
U té si nejsem jistá. Ale je krásná a originální.

To je můj wishlist. A co si přejete vy?





7 komentářů:

  1. No, až tolik toho zas není. Já si jich přeju možná víc. :D Nakonec jsem dospěla k názoru, že sice mám své přednostní oblíbenkyně, ale nechám to osudu a náhodě, které u mě nakonec skončí. Courtly a Miru ale MUSÍM mít!! Já je taaaak strašně chci! Ale bohužel zatím nejsou zrovna dvakrát sehnatelné.. A Faybelle bych taky dost chtěla. Cupidku zřejmě taky, Thronecoming je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  2. Clawdia a Honey23. dubna 2016 v 3:37

    Přejeme ti aby jsi je všechny nasbírala :) Lizzie je krásná panenka !

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký wishlist. Lizzie je opravdu hezká a Cupid můžu doporučit.

    OdpovědětVymazat
  4. Lizzie Basic mám, ale v nová verzi. Rosabellu si přeji taky. Snad je všechny dostaneš =).

    OdpovědětVymazat
  5. Prajem ti aby si všetky dostala! :D :) Naj tam je Faybelle :33

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych si přála hoodně Monsterek :D. Vlastně všechny Everky, které bys chtěla, se líbí i mě. Mamka ale Everky nemusí ...takže mám s nimi utrum. Ale to znamená, že mám aspoň o polovinu panenek méně, takže je budu moct snad mít dříve, takže + pro mě :D...

    OdpovědětVymazat