pondělí 25. dubna 2016

My dollstory

Takže ahoj všichni!!!
Dnes tu mám svojí dollstory, neboli jak jsem přišla k panenkám Ever After High a Monster High.
By: Karolí Kůrková

Začalo to tím, že jsem si ve druhé třídě prohlížela Mattelovský leták, protože jsem měla ráda Polly Pocket. Všimla jsem si tam Monsterek a Lagoo mě děsně uchvátila. Líbila se mi taky Clawdeen. Zeptala jsem se mamky jestli by mi nekoupila Lagoonu, ale mamka se při pohledu na ní lekla. Řekla mi, že přece nechci modrou panenku. Ale já tolik chtěla nějakou Monsterku!
I když mi mamka Monsterky nedovolila, měla jsem je ráda a na babičce jsem si vyloudila Monsterkovský časák. Bylo to číslo 7 z roku 2013 a na obálce je Spectra a Rochelle scaris.
Ten časopis mě nadchnul a já ho četla asi pětkrát pořád dokola.
Mamka mi pak časopis začala pravidelně kupovat, protože se mi moc líbil. První monsterku jsem dostala ke svátku, když mi bylo asi devět, a byla to Abbey Roller Maze.
Byla jsem děsně šťastná. A pak jsem postupně dostávala další panenky.


K Everkám jsem se dostala tak, že jsem viděla reklamu v televizi. Nelíbily se mi a přišli mi jako napodobenina Monsterek. Pak jsem si ale přečetla knížku Pohádková kniha legend a změnila jsem okamžitě názor. Pak jsem si za našetřené peníze pořídila Kitty Cheshire.
   Doufám že se vám článek líbil.



12 komentářů:

  1. Já už ani nevím jak jsem se k MH dostala XD. U EAH to bylo tak, že jsem se koukala na jejich videa, ale byly v angličtině. Pak jsem na ně zapoměla a když jsem se jednou koukala na stránky Pompo a tam je uviděla, vzpoměla jsem si na ně. A takto to začalo.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se o MH dozvěděla tak, že jedna holka z mojí staré třídy měla Cleo Dead Tired a potom jsme si ve škole s holkama na MH hrály. Já jsem byla Frankie, v tu dobu se mi hrozně líbila, protože to bylo panenek hrozně málo.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem první monsterku dostala, když mi bylo 10. Teda spíš dvě monsterky, Cleo s Deucem, 24. prosince 2011. A k everkám jsem se dostala víceméně náhodou, no, nebo vlastně i přes blogy.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej, kdo ne? Já s kámoškama jsme se taky o Monster High dozvěděly díky tomu letáku. :D

      Vymazat
  6. Heh... :D Ja som sa k monsterkám dostala prostredníctvom letáku. xD

    OdpovědětVymazat
  7. Já první monsterku dostala.. Když mi bylo 8? Jo asi k osmím narozeninám. A první EAH? To bylo loni k pololetnímu vysvědčení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty sbíráš monsterky? Dáš o nich článek na blog?

      Vymazat
  8. Líbil, a moc :D. Já přišla k monsterkám na podzim 2011, taky časopisem...který pořád mám :D. Moje první byla na Vánoce 2011 - Frankie Basic...já ji doteď zbožňuju :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ten časák doteď. Ale ne v moc dobrém stavu, protože část s monsterkama je poměrně rozstříhaná, protože jsem to tehdy vystřihovala na vánoční přání. :D

      Vymazat
  9. Clawdia a Honey26. dubna 2016 v 10:34

    My jsme na MH panenky přišli v reklamě na internetu, které tam pořád skáčou :) A na EAH panenky v televizi.

    OdpovědětVymazat