čtvrtek 28. dubna 2016

Moje kresba Lizzie Hearts

Ahoj všichni!!!
Určitě jste si všimli, že moje aktivita klesá. Není to z toho důvodu, že by se mi nechtělo, spíš že nemám čas...
Snažím se vylepšit fyziku, protože mi z ní vychází dvojka a já bych chtěla samý. A pak tu máme ještě přírodopis,ze kterého píšem příští úterý. A tak tu mám narychlo svou starší kresbu Lizzie.

Je to formát A4, kreslila jsem pastelkami a přesně je ze dne 9.2.
Je to teda naležato,protože mi to nejde upravit! (Nikdy že mě nebude mistr přes compy!xD)
Tak co,líbí se vám kresbička aspoň trošku???
                 Kitty Black Rose

8 komentářů:

  1. Moc pěkná kresbička!Lizzie má takový roztomilý pohled.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká kresba. Lizzie je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná kresbička. Fam art nebo ne? Ty tvářičky a její výraz vypadají roztomile. :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná! Je vidět, že sis vyhrála s detaily :D!

    OdpovědětVymazat
  5. Clawdia a Honey28. dubna 2016 v 10:09

    Kreslíš bájděsně :) Lizzie to na kresbě sluší.

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu povedená kresba! Kreslit všechny detaily muselo být náročné, ale povedlo se!

    OdpovědětVymazat