středa 29. června 2016

Konec roku se blíží!!!Yaay!

Ahoj lidi!
Já jsem tak ráda, že skončila ta pošahaná olympiáda! To víte, polovina lidí se ulila a já tam neměla skoro žádné kámošky. Vás by jako bavilo se scházet na staďáku, kde máte rozchod, a teď si dělejte co chcete???

/Clawdia a Honey/

No, takže jsem vás prostě jen chtěla pozdravit a popřát krásné vysvědčení. U mě teda bude jedna dvojka, tak co nadělám, ale vy budete mít určitě krásné známky.
Užijte si prázdniny a hlavně buďte sami sebou....
Vaše 

Ještě něco! Jaké známky budete mít vy? Těšíte se na prázky?





6 komentářů:

  1. Já budu mít vojky dvě, jinak samý 1. Ale nic si z toho nedělej, že budeš mít dvojku.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám samé jedničky, ale z Angličtiny je ta jednička horší. A ty budeš mít krásné vysvědčení taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Jedna dvojka je pořád supr vízo!:) Já budu mít jedničky a na prázky se těším.;)

    OdpovědětVymazat
  4. Meheheh! Prázdniny :3 Ja budem mať 3 dvojky no v 9. je to celkom slušný výkon. xD

    OdpovědětVymazat
  5. Jedna dvojka nevadí, buď ráda že jich nemáš víc :) My se na prázdniny těšíme.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, je super odpočinout si od školy - já ji tak nesnáším! Já mám samé jedničky, jsem ráda, že jsem to ještě v osmičce dala :D.

    OdpovědětVymazat