pondělí 27. června 2016

Cerise a kouzelná zahrada

Ahoj všichni!
Kitty je zase tady. A moc se jí po vás stýskalo....
No jo, byla jsem bez WiFi. Takže žádný blog. Btw, už sem zas tady, no jo. Ale zato jsem nafotila Cerise (moc dobře se fotí, takže vám jí můžu doporučit na focení).







Tak co říkáte? Kvalita nic moc, že? Tak jo. Ahoj!






7 komentářů:

  1. Nám se fotky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou náhodou pěkné. Třeba ta čtvrtá je nejhezčí z těchto fotek.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky. Tahle Cerise je hezká, ale zdá se mi takoá obyčejná, hezčí je možná basic.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky v kouzelném prostředí. Moc se mi tahle Cerise líbí a soulasím - skvěle se fotí :D. Ale Basic je vážně ještě možná o trochu hezčí...

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky se mi líbí, ale ta předposlední je opravdu bombastická, skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat
  6. Prekrásne fotky. Súhlasím s Ellou, tá predposledná je bombastická. xD

    OdpovědětVymazat
  7. Kvalita je náhodou bezvadná. Pěkné fotečky, hlavně ta první a poslední. Taky mám tuto Cerise! Od Vánoc..

    OdpovědětVymazat