neděle 5. února 2017

Courtly Jester repaint

Ahoj všichni!
Přesto, že je na blozích nízká aktivita, já prostě musela napsat a vydat tenhle článek xD
By Farrah Godfairy
Takže, všichni jste asi pochopili, že tenhle článek bude (zase) o Courtly Jester (začínám jí mít ale opravdu, opravdu moc ráda a jsem opravdu šťastná, že ji mám!), takže se do toho pustíme. Přemýšlela jsem, že bych si udělala repaint, především těch plastových doplňků, co má mít barevné, ale panenka je má jednobarevné. Tím myslím čelenku a kapucku. Viděla jsem i pár videí, takže už asi vím, co bych dělala. A jaký máte názor vy? Myslíte, že bych měla Courtly předělat, nebo radši nechat tak, jak je? Mám totiž strach, že bych to zkazila. Děkuji za vaše názory.

5 komentářů:

  1. Já bych ten repaint nedělala. Co kdyby jsi to náhodou zkazila. Pak by jsi toho litovala, každopádně je to jen na tobě.

    OdpovědětVymazat
  2. Mohla by jsi to zkusit, určitě jsi šikovná a zvládneš to:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych to zkusila třeba lakem na nehty, který se dá vždycky odlakovat, jen nevím, jak by to vypadalo :P. No, určitě bych použila štěteček ze zdobiče (echm, tak inteligentně nazývám ten s tím tenčím štětečkem xD). Ale jinak...nevim, já bych se taky bála, že to zkazím...

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, Kája má dobrý nápad. Já bych možná kdybych měla Courtly, si ji troufla přemalovat, protože ve videu přímo září barvami. Jen se prostě snaž to nepodělat. To je asi nejlepší rada, kterou ode mě uslyšíš. xD :D

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyby to bylo na mně, nedělala bych to. Nejsem výtvarnický typ a všechny takovéhle věci vždycky zkazím a potom by mně to bylo líto, protože to nejde vrátit zpět.
    Ale jestli si troufáš, jseš dobrá a věřím t, že to zvládneš (přinejhorším to aspoň bude lepší, než kdybych to dělala já :-))

    OdpovědětVymazat