neděle 29. ledna 2017

Hey, where are you?!

Lidičky! Já vůbec nejsem aktivní. Ale vlastně je mi to jedno, protože poslední dobou není aktivní nikdo. Nevím, co se to děje. Jindy byly u každého články denně, a teďka nic. No co. Tak mě napadá, jestli má smysl psát blog. Už me to ani nebaví a nemám nápady na články. Já vím, už se zase vracím tam, kde jsem byla. Stěžuju si na to, že nikdo nekomentuje xD
Ne, nestěžuju si, akorát mě to udivuje. Ani na jednom blogu, který navštěvuju, nejsou nové články. Nu což. Aspoň mám klid a nemusím si dávat pozastavení :-)

4 komentáře:

  1. Taky jsem si všimla, že skoro nikdo není aktivní. Možná je to tím, že se blíží pololetní vysvědčení a všichni se snažili nějaké známky zlepšit. Jiný důvod mě nenapadá. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo, pravda. Po blogerkách se slehla zem...Ale v nejbližší době musím vydat článek, už je to ode mě trapné! Ale koukej pěkně zůstat na blogu, však tohle období snad časem přejde ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Je to škoda. Ale já nemám co říkat, sama taky nejsem aktivní... A když konečně napíšu článek, nikdo si ho nepřečte, takže potom už nic nepíšu a takhle to jde furt dokola...

    OdpovědětVymazat
  4. Aktivita blogerek opravdu klesla, i když já taky nejsem moc aktivní. Každopádně snad se to brzo zlepší. ;)

    OdpovědětVymazat