neděle 26. února 2017

Cena za bleskovku a pár keců kolem

Ahoj. Tak tu mám cenu pro Káju Královou. Nikdo jiný se totiž nezapojil, což mě dost mrzí. Poslední dobou to nějak dost slábne. A asi to nebude pololetím, protože to už je dávno za námi. Clawdia a Honey skončily, Skelita si asi smazala blog a ostatní už dlouho nevydali článek. Je to škoda, protože jsem asi jediná, kdo vydává články. Byla bych psala každý den, ale je to k ničemu, když je nikdo nečte. Takže tady je ta cena.


Kája chtěla na cenu Clawdeen Freak du Chic, tak jsem vyrobila takovou tu ikonku. Snad se bude líbit :-) 


2 komentáře:

  1. Jé, díky, cena je moc krásná, promiň, ale teď moc nestíhám, proto jsem tu až teďka :(. Jo, Skelita si ho asi fakt smazala, to jsem čučela, a o Clawdii a Honey nic nevím, člověče! Já jsem vážně totálně mimo! Já vím, i se mnou je to bída, ale mám pro to pádný důvod - mám absolventky a musím se učit na přijímačky. V létě to snad bude lepší...Prosím, hlavně nekonči ještě ty!

    OdpovědětVymazat