pondělí 9. ledna 2017

Velké odhalení...

Ahoj!
Tak mě napadlo, že bych asi měla odhalit mojí novou everku. Tipovali jste nejčastěji Lizzie. Tak schválně....(zde si představte můj úšklebek...xD)
Hahahaaaa....Budeme si hrát...
Takže. Řekla jsem že se hodí ke Kitty, což znamená, že bude divoříšanka, nebo to taky může být barvami, nebo trošku podlým charakterem. Kitty sice není zlá, ale ráda škádlí druhé.
Tak tady jsou obrázky všech, co se hodí ke Kitty charakterem, barvami, nebo...Prostě se k ní podle mě nějak hodí :-D








Tak co? Je to podle vás Lizzie? Nebo Faybelle? Nebo snad Courtly? Nebo krásná Mira??
Všechny se mi líbí. Ale mám jen jednu. 
Třeba si teď vyhledáte Wishlist, ale pokud vím, jsou tam (nebo by tam měly být) všechny.
Tak vám pomůžu. Má tmavé boty. Ha, to jsem vám teda pomohla xD
Má na sobě červenou barvu. Á, možná že tohle vám pomohlo k vyřazení jednoho charakteru. 
No, hodně mě baví vás takhle napínat.
---






Moc mě to baví.....







Já vím že vás ne!






No tak toho už necháme...
Božíííínku.
Jsem za ní opravdu ráda. Opravdu. Za tu roztomilou, škodolibou, zlomyslnou...
Lizzie? Faybelle? Courtly? Miru?
Co si myslíte? 
Hhhhhiiiiihiii








A je to....Není to Faybelle.








Není to Lizzie.










Buďto je to Mira, nebo Courtly. Mira, Courtly, Courtly, Mira....M,C,M,C????
Nadechnutí. Je to...





















Courtly Jester wtw!!!!!!
Hihi:-D
Vyšla mě sice na 1089,- ale vůbec toho nelituju. Je naprosto dokonalá. To oblečení, ten úsměv....Krásná. A hned se skamarádila s Kittulí xD
Chtěli byste taky Courtly? Koho jste si mysleli, že mám?
Fotky budou brzy.











6 komentářů:

  1. Gratuluji ti ke Courtly. :) Courtly je krásná, ale já bych jí asi nechtěla. Na fotky se budu těšit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů! Zuzka tě zabije :D. Courtly je super...akorát dost drahá. A fotky musíš přidat co nejrychleji, strašně mě zajímá, jak vypadá v reálu :D!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem vůbec nečekala! Je vážně drahá, dřív bych to nikdy neřekla, ale nacpat tolik peněz do panenky je podle mě celkem...páni, fakt moc! Každopádně moc gratuluju a těším se na fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji, a i přesto, že tě panenka stála hodně peněz, věřím, že z ní máš velkou radost😁

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji a moc se těším na fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulka! Už se velmi těším na fotky ♥

    OdpovědětVymazat