pátek 13. ledna 2017

Maličko fotek Courtly

Tak jo. Jsou tu slíbené fotky!

Ještě v krabici...

Rozbalená

Z profilu

Most xD

A předposlední fotka...

Konečnááá!

Já Courtly fakt miluju. Je naprosto úžasná. Miluju ten její úšklebek.
#jenommoje #ruceodnipryc #nikomujinedam

Vaše Kitty Black Rose









15 komentářů:

  1. Krásná panenka, zkus ji nafotit venku, jestli máte sníh :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš moji závist. Co víc říct?? :'D Ale stejně bych někdy chtěla Miru. :3 :'D A Courtly zřejmě taky.

    OdpovědětVymazat
  3. hezké fotky, Courtly ti přeju, jen se mi nelíbí ty natiské punčochy.

    OdpovědětVymazat
  4. Cortly je hezká, líbí se mi ten nápad. Ta šaškovská čepice, nebo co to je mi přijde opravdu zajímavá. Ale ty punčochy, s tím má Karolí pravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty punčochy mě taky štvou. Ale fakt mi to za to stálo...Courtly je úžasná.

      Vymazat
  5. Já myslela, že má účes, který jí zakrývá jedno oko . Takhle je to ale lepší ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to má ve filmu. Taky to nechápu - ale podle mě je hezká i tak.

      Vymazat
    2. To máš pravdu, jen mě to zarazilo :D

      Vymazat
    3. Já mám blog s názvem kristyna333.blog.cz :D

      Vymazat
  6. Páni, ta je fakt moc hezká! Promiň, že jse msi článku všimla tak pozdě, teĎ když je tolik lidí neaktivních, nějak zapomínám obíhat xD.

    A ještě k Courtly: Myslela jsem, že ty plastové doplňkky, co má ve filmu barevné ji budou trochu kazit, ale nakonec ke krásná i tak :D!

    OdpovědětVymazat
  7. Courtly je krásná, snad bude víc fotek. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky, Courtly je hezká. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty máš Courtly, WOW! No mně se sice upřímně moc nelíbí, ale stejně GRATULUJI a fotky jsou krásný.

    OdpovědětVymazat