sobota 17. prosince 2016

Vánoční dekorace- stromky z polystyrénu

Ahojda! Jen co vyhlásím pozastávko, už jsem tady xD
Ale stejně platí, to já jen kvůli výjimečné věci!
Takže za prvé, mám nové záhlaví od Karolí Kůrkové s Blondie Lockes Epic Winter. Už to vážně chtělo změnu, když jsou za týden Vánoce! Moc se mi teda líbí, i když to předchozí se Skelitou bylo taky moc pěkné. Myslím, že Karolí se hodně zlepšuje:-)
Ale dnes jsem tu hlavně kvůli takové malé dekoraci, kterou jsem dnes doma vyrobila. Karolí asi ví, o co půjde, protože jsem doma vyráběla to, co jsme dělali ve škole! Určitě si to zkuste vyrobit, je to moc hezké a snadné, takže to zvládne i školkáč.
/by me/
Budeme vyrábět stromky z polystyrénu (jakože fakt nevím, jak se to píše, takže pardon, kdybych to napsala špatně), které se krásně hodí na dekoraci, nebo jako dáreček :-)
Budeme potřebovat: Polystyrénový kužel, bavlnky nebo vlnu, tavící pistoli, ozdůbky.
1. Začneme tím, že si na vrchol kuželu kápneme trošku roztaveného lepidla z pistole a přilepíme koneček vlny.
2. Motáme kolem dokola, až omotáme celý kužel.
3. Potom si vezmeme ozdůbky (třpytivé nebo lesklé hvězdičky, a nebo jenom kolečka z barevného papíru) a libovolně si je lepíme na stromek. Když máme hotovo, můžeme darovat a nebo ho rovnou vystavit a ozdobit si pokojíček!

A teď fotky, abyste viděli, jak vypadá!


Tak doufám, že se vám to líbí a že si to třeba někdo doma vyzkoušíte :-)
Vaše Kitty Black Rose



8 komentářů:

  1. Stromečky jsou nádherné, i když je asi zkoušet nebudu... No, uvidím. Jinak souhlasím s tím, že se Karolí zlepšuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Stromečky jsou moc krásné. Já jsem na tyto věci takový antitalent, takže je vyrábět nebudu, ale tobě se povedly. :) Záhlaví je taky moc krásné a souhlasím s tím, že se Karolí zlepšuje. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, to je fajne :D. My máme v pokojíku v okně svítící stomeček a já mám na lapě velké rolničky, aaa jinak máme v baráku jeden nazdobený kužel, nebo co, aaa světýlka v okně...A budem mít i stromeček samozřejmě ;).

    OdpovědětVymazat
  4. Záhlaví je krásné, Karolí se moc povedlo!! Stromečky jsou také moc krásné. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Záhlavie máš nádherné a tie stromčeky sú super, možno niekedy vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, já jsem měla zelený se třpytivými hvězdičkami a perličkami (od Áni). Jinak jsem ráda, že se ti záhlaví líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Záhlaví je krásné, omlouváme se že pořád čekáš ale Clawdia má angínu a pořád spí :( Stromeček je krásný ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeju brzké uzdravení
      Kitty Black Rose nepřihlášená

      Vymazat