čtvrtek 22. prosince 2016

Prostě něco...co já vím

Ahoj! Tak jsem tu zase, i když mám pozastávko :-)
Takže...jsem tu protože jsem měla děsnou potřebu se někdy ozvat, jelikož jsem sama doma a prostě se jen tak nudím xD
A taky jsem se chtěla zeptat na takovou menší, nedůležitou věcičku. Chcete si u mě objednat nějakou grafiku? Asi jenom oddělovače a nějaké koláže. Protože mě to celkem baví a tvořila bych a tvořila, jenže nemám pro koho. Teď jsem taky něco tvořila, zde je ukázka:





Tak to jsou všechny. Můžete zase použít, ale nezapomeňte na zdroj. Tak a ještě mi napište, jestli si mám otevřít objednávku grafiky.
Vaše Kitty Black Rose

5 komentářů:

  1. Oddělovače máš moc pěkné, to se musí uznat. Objednávku klidně otevři, jak chceš, jestli se ti chce psát se s tak dlouhým článkem. :D Já momentálně asi žádnou grafiku navíc nepotřebuji, pouze uvažuju o nějakém zimně laděném záhlaví...

    OdpovědětVymazat
  2. Oddeělovače jsou krásné, objednávku klidně otevři. Já taky ráda dělam grafiku, ikdyž mi to vůbec ale vůbec nejde..

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné oddělovače, asi nějaký použiju. Grafiku otevřít můžeš.

    OdpovědětVymazat
  4. Ooo, krásné, být tebou tak zavedu objednávku grafiky. Ten s Astranovou a Florou a vůbec všecky jsou suprové :D!

    P. S. Veselé Vánoce :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné, oddělovače určitě použiju a s grafikou určitě začni :)

    OdpovědětVymazat