sobota 10. prosince 2016

Moje tvorba...volná grafika

Ahoj, nějak mě ty oddělovače začaly bavit, takže jestli se vám líbí, můžete použít. Prosím když tak uveďte zdroj.








To je všechno. Budu mooooooooc ráda když je použijete. Celkem mi to asi trvalo 40 minut. Ale musím uznat že jsou docela povedené na rozdíl od tamtěch...

Tak co na to říkáte? Jaký se vám líbí nejvíc a který nejmíň?
Vaše Kitty Black Rose





6 komentářů:

  1. Jsou pěkňoučké, ale nevím, jestli se mi budou v nejbližší době hodit. Možná kdybych napsala nějaký kecací článek, tak by se mi hodil ten s Abbey, páč bych ho sladila s nějakým popiskem od Farrah.. Uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou moc hezké. Já sice moc oddělovače nepoužívám, ale mohla bych začít:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou moc krásné, nejhezčí asi ten s Abbey, možná ho použiju.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou moc pěkné, ale my je zřejmě nevyužijeme.

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů, ten s JAne a Tori a Abbey a vůbec... Jsou moc moc pěkné ;)!

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou krásné, nejvíc se mi líbí s Kitty.

    OdpovědětVymazat