pátek 9. prosince 2016

Ceny za quckie 03

Ahoj!
Tak tu mám ceny.
Pro Mh Zuzku

Pro Beccymonster
Pro Stell
Pro Káju Královou
Pro Clawdii a Honey
Tak a to je vše. Ceny nejsou nic moc, ale jsou to první oddělovače co jsem kdy dělala takže se omlouvám. Doufám že se vám ceny aspoň trochu líbí.
Vaše Kitty Black Rose



6 komentářů:

  1. NA to, že jsou první, tak se Ti moc povedly :D! Díky moc ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, to png je úžasné! :D Hej, přesně na moje narozky! :D Díky! Na první pokus je to skvělé, jen mi trošku nevyhovuje formát, příště je zkus dělat spíš delší a dát tam třeba jen část postavy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za radu, vím že každý je úplně jinak dlouhý i široký. A taky všechno nejlepší k narozeninám, já mám zítra svátek :-)

      Vymazat
    2. Jj. Všechno nejlepší k svátku! :D ;)

      Vymazat
  3. Na poprvé se ti opravdu povedly a já to umím ocenit, protože sama neumím s počítačem témeř nic:)
    Děkuju😉

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s holkami, na první se ti povedly. Hlavně pro Beccymonster.

    OdpovědětVymazat